جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کلیات مطالعات طرح جامع فرودگاه‌ لارستان به تصویب رسید.

جلسه نهایی کلیات مطالعات طرح جامع فرودگاه‌های لارستان و خرم‌آباد برگزار شده و طی آن طرح جامع این فرودگاه‌ها به تصویب رسید

جلسه نهایی کلیات مطالعات طرح جامع فرودگاه‌های لارستان و خرم‌آباد برگزار شده و طی آن طرح جامع این فرودگاه‌ها به تصویب رسید. این طرح‌ها پس از ابلاغ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سه فاز کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اجرایی می‌شوند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کلیات مطالعات طرح جامع فرودگاه‌های لارستان و خرم‌آباد در دو جلسه جداگانه با حضور غلامحسین باقریان؛ عضو هيأت مديره و معاون عمليات فرودگاهی، فرشید گلیج؛ مديركل دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهي و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، امین‌اله صولتی، مدیرکل فرودگاه لارستان، غلامرضا بنی‌صدر؛ مدیر فرودگاه خرم‌آباد و جمعی از مدیران کل و کارشناسان ادارات کل ستادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مورد ارزیابی، کنترل و تصویب قرار گرفت.

با توجه به اینکه کلیات مطالعات طرح جامع فرودگاه‌های لارستان و خرم‌آباد به تصویب رسید، باید اجرای این طرح از سوی رحمت‌اله مه‌آبادی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ابلاغ شود تا به نقشه راهی برای توسعه و تجهیز فرودگاه‌های لارستان و خرم‌آباد تبدیل شود.

مهندسان مشاور «آتک» برای فرودگاه خرم‌آباد و مهندسان مشاور «طراحان پارسه» برای فرودگاه لارستان مطالعات این طرح را در سه فاز کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طی ۱۵ ماه گذشته انجام دادند. بنابراین طرح مطالعاتی، مدیر فرودگاه خرم‌آباد و مدیرکل فرودگاه لارستان موظف هستند با توجه به رشد اعزام و پذیرش مسافر و نشست و برخاست هواپیما پیگیر اجرای فازهای بعدی این طرح باشند.

همچنین پیگیری اجرای فازهای این طرح جامع برعهده مدیر و مدیرکل فرودگاه‌های خرم‌آباد و لارستان است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین