یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل از یک فرهیخته لارستانی

میلاد لارستان: در پی تلاش، همت و افتخارآفرینی مهندس جوان لارستانی (اهل روستای دهکویه)، که مورد تقدیر دبیر کل فدراسیون جهانی مراقبت قرار گرفته، یعقوب موحدی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان پیام تبریکی به این جوان فرهیخته ارسال کرده که متن آن به این شرح است:

در پی تلاش، همت و افتخارآفرینی مهندس جوان لارستانی (اهل روستای دهکویه)، که مورد تقدیر دبیر کل فدراسیون جهانی مراقبت قرار گرفته، یعقوب موحدی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان پیام تبریکی به این جوان فرهیخته ارسال کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان لارستان این متن به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس سهراب عزیزی؛ جوان موفق و فرهیخته اهل دهکویه لارستان

با سلام و عرض ادب

خدمت به جامعه و انسان‌ها و تلاش و کوشش برای کسب دانش و تجربه، با هدف خشنودی پروردگار و اصلاح و بهبود شرایط، در هر جایی و در هر لباسی شایسته تقدیر و تحسین است. شما مهندس جوان به عنوان نیرویی فعال در عرصه «مراقبت پرواز» به دلیل همکاری با «فدراسیون بین المللی هوانوردی» و مشارکت فعال برای شکل دادن به دستورالعمل‌های اجرایی جهانی، از سوی دبیر کل فدراسیون جهانی مراقبت پرواز مورد تمجید قرار گرفتید و این افتخاری بزرگ برای جناب‌عالی، روستای دهکویه و لارستان بزرگ، و بلکه برای ایران اسلامی است.

اینجانب این موفقیت و سرافرازی را به شما برادر بزرگوار، خانواده گرامی و همه اهالی بزرگوار دهکویه تبریک می‌گویم. شایسته است مردم و مسئولان منطقه و همه جوانان علاقه‌مند از تجربیات ارزنده‌تان بهره گیرند. از درگاه پروردگار متعال برایتان سلامتی و شادکامی و کامیابی آرزو می‌کنم.

یعقوب موحدی/رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین