سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان خبر داد

خسارت 162 میلیارد تومانی سیلاب به زیرساخت‌های لارستان

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان گفت: براثر بارش اخیر باران در سطح این شهرستان بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف خسارت وارد شده است.

فرماندار ویژه لارستان گفت: براثر بارش اخیر باران در سطح این شهرستان بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف خسارت وارد شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تقدیر از فعالان فرهنگی و کمیته دهه فجر لارستان بخاطر برگزاری برنامه های متنوع، اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر امسال بیش از ۱۲۰پروژه با هزینه ۶۵میلیار تومان و بالغ بر۱۱۰۰ برنامه فرهنگی در سطح لارستان برگزار شد.

وی با اشاره به مدیریت بحران بارش های اخیر در سطح لارستان، افزود: از مردم می خواهیم علاوه بر شکرگذاری به درگاه خداوند متعال، حداقل نیازهای اولیه خود را جهت این ایام در اختیار داشته باشند یا از قبل خانه های خود را ایزوگام کنند زیرا که بیشترین تعداد مراجعات در خصوص چکه کردن خانه ها بوده است و در قوانین نیز نیامده است که بتوان با در اختیار گذاشتن وسایل بیت المال نسبت به حل برخی مشکلات ساده عمل کرد.

رییس کمیته بحران لارستان با تقدیر از تلاشهای اعضای این کمیته، تصریح کرد: در بخش جویم واقعا میزان خسارات زیاد بود و ما مجبور بودیم بخش زیادی از توان خود را در آنجا صرف کنیم.

معاون استاندار فارس بیان کرد: به جهت بارش باران در سطح شهرستان لارستان بالغ بر ۱۶۲میلیارتومان در بخش های مختلف خسارت وارد شده است که امید می رود با پیگیری سیاست های موجود نسبت به حل آن قدم های مثبتی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید طی هفته جاری ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لارستان را فعال و توانمندی ها را به مسافران معرفی کرد.

فرماندار ویژه لارستان قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان را در لیگ برتر کشور تبریک گفت و تصریح کرد: از مسعود راستی لاری حامی این تیم و همچنین اداره ورزش و جوانان تقدیر و تشکر می کنم و از ادارات شهرستان می خواهم تا حد امکان نسبت به همکاری با این تیم تلاش کنند و بصورت ویژه ای این تیم را مورد تشویق قرار دهند.

حسنی به بحث انتخابات آینده نیز اشاره کرد و یادآور شد: طبق ماده۲۱ انتخابات، کلیه ادارات موظف هستند در صورت نیاز به همکاری در این بحث همکاری و امکانات لازم را در اختیار ا قرار دهند.

رییس شورای تامین لارستان بیان کرد:  در انتخابات می توان بصورت کمی در مقابل دشمنان قرار گرفت و اقتدار ملت را اثبات کرد همانگونه که در راهپیماییها بصورت کیفی این اتفاق می افتد.

عالی ترین نماینده دولت در لارستان با تاکید بر اینکه خیرین و سرمایه گذاران می بایست مورد حمایت قرار گیرند، ادامه داد: اینجانب از زمان حضور در لارستان بر این مورد تاکید ویژه ای داشته ام و حتی رییس یک اداره را موظف کرده ام تا برای حل مراحل اداری یک سرمایه گذار با او به مرکز استان برود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در فرمانداری کارشناسان موظف شده اند تا در اسرع وقت کارهای خیرین و سرمایه گذاران را انجام دهند، عنوان کرد: باید برای خیرین و سرمایه گذاران احترام خاصی قائل شویم.

وی با بیان اینکه در گذشته مشکلاتی مانند عدم نیازسنجی یک طرح یا عدم تملک زمین وجود داشته است اما در تلاش برای پیگیری و حل آن هستیم، گفت: در جلساتی که با خیرین انجام شده است، یک کمیته جهت ساماندهی کارهای خیر ایجاد نمودیم که مورد استقبال خیرین نیز قرار گرفته است.

حسنی از خیرین و سرمایه گذاران خواست تا برای بیان موانع و مشکلات به فرمانداری لارستان مراجعه کنند، یادآور شد: طی بازرسی از برخی ادارات مشاهده شده که حتی درب اتاق رییس اداره در جهت بازدید ارباب رجوع باز بوده است و مردم به راحتی به وی مراجعه می کرده اند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین