جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
مدیر کمیته امدد لارستان خبر داد

پرداخت وام بلاعوض به مددجویان سیل زده کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امدد لارستان، گفت: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد لارستان می توانند جهت بهسازی و ساخت منازل خود از مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی و بلاعوض این نهاد برخوردار گردند .

مدیر کمیته امدد لارستان، گفت: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد لارستان می توانند جهت بهسازی و ساخت منازل خود از مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی و بلاعوض این نهاد برخوردار گردند .

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور اظهار داشت: باتوجه به بارندگی های اخیر و ایجاد سیلاب و رواناب در سطح شهرستان، متاسفانه منازل مسکونی تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دچار آسیب دیدگی شده است .

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع سیل و تخریب منازل قدیمی و خشتی اقدامات کمیته امداد لارستان شروع و در گام نخست ۷ هزار متر مربع پلاستیک بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

مدیر کمیته امدد لارستان با بیان اینکه لوازم گرمایشی بین آسیب دیدگان سیل توزیع شده است، تصریح کرد: عملیات خدمت رسانی به سیل زدگان همچنان ادامه دارد و در تلاشیم تا در سریعترین زمان ممکن خدمات دیگری نیز به آنها ارائه شود.

دلاور تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی منازل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد لارستان در برابر حوادث غیر مترقبه نظیر سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه است، مددجویانی که در سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شده اند می توانند مدارک خود را در اسرع وقت به مددکاران خود در کمیته امداد تحویل تا نسبت به تشکیل پرونده آنها اقدام لازم صورت گیرد .

این مسوول خاطر نشان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لارستان می توانند جهت بهسازی و ساخت منازل خود از مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی و بلاعوض این نهاد برخوردار گردند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین