چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری همایش ترویج نماز،حجاب و عفاف در لارستان

میلاد لارستان: ۱۵۰ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از بخش های شش گانه شهرستان لارستان در کارگاه آموزشی نماز ، عفاف و حجاب شرکت کردند.

۱۵۰ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از بخش های شش گانه شهرستان لارستان در کارگاه آموزشی نماز ، عفاف و حجاب شرکت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد لارستان،در این همایش که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد،حجته الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان لارستان با اشاره به احادیث و روایات به اهمیت موضوع رعایت حجاب و عفاف در بین افراد در جامعه اسلامی پرداخته و متذکر گردیدند : عفت عبارتند از خود نگهداری از محرمات و زشتی ها و با زیبا گرایی مناسبت دارد .

وی افزود : ده صفت اگر می خواهید در شما باشد مقدمه و شرط لازم بهره مندی از حجاب و عفاف است یعنی اثر تربیتی و روان شناسی عفت، رضایت مندی در مقابل پروردگار،ضرورت و احساس نیازمندی به درگاه خدا،بهره مندی از زندگی  و راحتی،جداشدن خوبیها،خشوع،بندگی،تفکر،جود،بخشش و سخا زمانی در وجود انسان ایجاد می شود که انسان صفت عفاف را در خودش ایجاد کرده یاشد .

در ادامه مراسم حجته الاسلام والمسلمین ولایتی نسب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز نکاتی چند از اهعمیت و ضرورت رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در مواجهه با عدم رعایت حجاب به عرض حاضرین رساندند .

لازم به ذکر است که کارگاه ها و کلاسهای آموزشی ویژه مددجویان به منظور صیانت از  تحکیم نهاد خانواده ،  احیای کرامت فردی و خانوادگی  و مصون سازی خانواده های تحت پوشش در مقابل آسیب های اجتماعی به صورت دوره ای برگزار میگردد که در سال جاری تعداد ۴۶۰۰ نفر از   این کلاسهای بهره مند گردیده اند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین