جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فرمانده پدافند هوایی: نفس خلبانان اسرائیل را با رادارهای ایرانی ‌‌حس‌ می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه با رادارهای ایرانی می‌توانیم نفس خلبانان رژیم صهیونیستی را احساس کنیم گفت: پاسخ رجز دشمن را در میدان می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه با رادارهای ایرانی می‌توانیم نفس خلبانان رژیم صهیونیستی را احساس کنیم گفت: پاسخ رجز دشمن را در میدان می‌دهیم.
به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی  با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با کسی سر جنگ ندارد ولی اجازه نمی‌دهیم کسی به کشور ما تعارض کنند افزود: صدام با دستکش‌های مخملی و دست‌های چدنی از بین رفت. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه پهپاد آرکی یو ۱۷۰ که تنها دانش دشمن بود در شرق کشور اسیر شده و امروز تکنولوژی این پهپاد در اختیار نیروهای ایران است تصریح کرد: استکبار غول نیست بلکه غول‌نما است. وی با اشاره به اینکه هواپیمای جاسوسی هرمس رژیم صهیونیستی در قلب کشور اسیر و متلاشی شد خاطرنشان کرد: دشمن هیچ زمانی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را به هراس بیندازد چون پاسخ ما به دشمنان قاطعانه و کوبنده است.
امیر اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون هیچ سیستمی از کشوری خریداری نشده است و تمامی این سیستم‌ها به خواست ملت ایران و از پول ملت ایران است اظهار داشت: سیستم راداری ایران دارای ۳۰۰۰ ‌هزار کیلومتر برد است. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه با رادارهای ایرانی می‌توانیم نفس خلبانان رژیم صهیونیستی را احساس کنیم گفت: سازمان بین‌المللی و هواپیمایی در کانادا به‌صورت رسمی اعلام کرد آسمان ایران امن‌ترین فضاست.
نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین