دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از سرمایه گذاران در لارستان حمایت می شود

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان از مردم این شهرستان در جای جای نقاط ایران و جهان خواست با سرمایه گذاری در لارستان باعث رونق این خطه شوند، گفت: در فرمانداری ویژه لارستان با تشکیل مرکز جذب و سرمایه گذاری سعی بر حمایت از سرمایه گذاران است تا بتوان باعث رونق بیشتر منطقه لارستان بزرگ شد.

فرماندار ویژه لارستان از مردم این شهرستان در جای جای نقاط ایران و جهان خواست با سرمایه گذاری در لارستان باعث رونق این خطه شوند، گفت: در فرمانداری ویژه لارستان با تشکیل مرکز جذب و سرمایه گذاری سعی بر حمایت از سرمایه گذاران است تا بتوان باعث رونق بیشتر منطقه لارستان بزرگ شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در دومین همایش لارستانی های مقیم هرمزگان، اظهار داشت: آوازه نجابت، نوع دوستی و غنای فرهنگی مردم لارستان نه تنها در ایران بلکه در جهان پیچیده است.

وی افزود: مردم لارستان هم از نظر تاریخی و استقلال طلبی و مبارزه با استکبار و هم از نظر فرهنگی و اعتقادی دارای شهرت هستند و اگر بحث توانمندی اقتصادی در لارستان می شود این بحث ریشه در غنای فرهنگی مردم این شهرستان دارد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در شهرستانی که در کنار بانک ها و موسسات مالی، مساجد و حسینیه ها بوجود آمده اند طبیعتا مردمی پرورش خواهند یافت که مشارکت جو و نیکوکار در داخل و خارج کشور خواهند بود، تصریح کرد: در هر شهر و جامعه ای که توسعه یافته است اگر نگاه کنید ردی از نفت و این مسائل برای توسعه آن منطقه خواهید دید اما در لارستان بزرگ هیچ یک از این منابع وجود نداشته و انسانهایی توانمند و مشارکت جو باعث توسعه اقتصادی شهر خود شده اند.

وی ادامه داد: وقتی که وارد لارستان می شوید می بینید که غنای فرهنگی مردم این شهرستان بیش از غنای اقتصادی آنها مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در لارستان یادآور شد: می بایست برای توسعه بیشتر منطقه لارستان خیرین به همراه دولت با سرمایه گذاری خود باعث توسعه بیش از پیش لارستان شوند.

حسنی تأکید کرد: مردم لارستان همانگونه که توانسته اند جام قهرمانی را در زمینه مشارکت های اقتصادی کسب کنند سعی کنند، می توانند این جام را برای خود حفظ کنند زیرا حفظ این مقام سخت تر از کسب آن است.

وی از مردم لارستان در جای جای نقاط ایران و جهان خواست همانگونه که سعی کرده اند با کارهای خیر خود باعث شکوفایی لارستان شوند،با با سرمایه گذاری در شهرستان لارستان باعث رونق این خطه و همچنین جنوب کشور شوند.

این مسئول اضافه کرد: در فرمانداری ویژه لارستان با تشکیل مرکز جذب و سرمایه گذاری سعی بر حمایت از سرمایه گذاران است تا بتوان باعث رونق بیشتر منطقه لارستان بزرگ شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین