دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان

یادواره سرداران و 305 شهید لارستان برگزار می شود

میلاد لارستان: مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید این شهرستان خبر داد.

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید این شهرستان خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به نقش برجسته و ماندگار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اطاعت پذیری شهدا از ولی امر مسلمین با اتکا به قدرت معنوی الهی موجب ماندگاری نام و یاد آنها در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در ادوار مختلف به ویژه برای نسل هایی که دوران سخت انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، افزود: الگودهی راه و منش شهدا به نسل جوان و نوجوان نیاز جدی جامعه است.

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه در سال ۴۹ یادواره شهدا در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان در رده های حوزه ها و پایگاههای مقاومت برگزار شده است، تصریح کرد: حُسن ختام این یادواره ها، برگزاری یادواره سرداران و شهدای لارستان است.

مسئوول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید شهرستان لارستان بنا به برنامه ریزی ها در روز جمعه ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: این مراسم معنوی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در محل حسینیه اعظم شهر لار برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم، سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مداحی جانباز مدافع حرم حبیب الله عبداللهی، اجرای خواننده انقلابی محمدرضا پیرزاده و اجرای مجری توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس عبدالرحمان نظام اسلامی از برنامه های پیش بینی شده در یادواره شهدای لارستان است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “یادواره سرداران و 305 شهید لارستان برگزار می شود”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام یادشهدا رامی بداریم اماسخنران مراسم ارتباطی باشهدانداشت مشکلات مسولین ومسایل سیاسی چرا بابرنامه شهداقاطی میکنند دعوت کننده سخنران مقصر اصلی است

  2. ناشناس گفت:

    اهنگ های این محمدپیرزاده رو کجا میشه تهیه کرد اصلا تو اینتترنت نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین