پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گردشگری شبانه یکی از وجوه گردشگری جنوب استان فارس است

میلاد لارستان: معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس، گفت: گردشگری شبانه یکی از وجوه گردشگری جنوب استان فارس است که کمتر به آن توجه شده و تامین زیرساخت‌های حداقلی در این نواحی می‌تواند گردشگران بسیاری را به این نقاط جذب کند.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس، گفت: گردشگری شبانه یکی از وجوه گردشگری جنوب استان فارس است که کمتر به آن توجه شده و تامین زیرساخت‌های حداقلی در این نواحی می‌تواند گردشگران بسیاری را به این نقاط جذب کند.

به گزارش میلاد لارستان؛ موید محسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده استان سبب جذب گردشگر می‌شود، اظهار داشت: اقامتگاه بوم‌گردی اوز لارستان نخستین اقامتگاه در جنوب استان فارس است که به شناخت بهتر جاذبه‌های گردشگری این منطقه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نوع جاذبه‌های گردشگری در شهرستان‌های جنوبی متفاوت از دیگر نقاط استان است، گفت: گردشگری شبانه یکی از وجوه گردشگری جنوب استان فارس است که کمتر به آن توجه شده و تامین زیرساخت‌های حداقلی در این نواحی می‌تواند گردشگران بسیاری را به این نقاط جذب کند.

محسن‌نژاد با اشاره به علاقه گردشگران خارجی به نقاط آفتابی و کویری افزود: مقدمه ورود گردشگران خارجی فراهم کردن مکان اقامت و خوراک آنهاست که احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی بهترین گزینه در این مناطق است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس در پاسخ به چرایی علاقه کمتر مردم جنوب برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری بیان کرد: یکی از دلایل این امر ریشه در فرهنگ مردم دارد، مردم جنوب استان به ویژه لارستان از دیرباز پیشه تجارت داشتند به همین دلیل کمتر در زمینه‌های سرمایه‌گذاری نوین مانند گردشگری وارد می‌شوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که دولت برای فراهم کردن زیرساخت‌های حداقلی گردشگری در این مناطق وارد شود گردشگران به تدریج به سمت این نقاط جذب شده که نتیجه جذب گردشگر سرمایه‌گذاری بیشتر در این نقاط است.

محسن‌نژاد بیان کرد: احداث اقامتگاه بوم‌گردی سبب معرفی غذاها، پوشاک، صنایع دستی و آئین‌های بومی منطقه می‌شود که این امر خود یکی از راه‌های جذب گردشگر است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین