چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تامین مسکن نیازمندان در فارس با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد تومان

میلاد لارستان: مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه تامین مسکن محرومان از اولویت های این نهاد است، گفت: در این استان بیش از ۱۷ میلیاد تومان صرف احداث مسکن نیازمندان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه تامین مسکن محرومان از اولویت های این نهاد است، گفت: در این استان بیش از ۱۷ میلیاد تومان صرف احداث مسکن نیازمندان شده است.

به گزارش میلاد لارستان، محمد بذرافشان در جشنواره دست‌های بارانی که با حضور مدیران استانی و محلی، امام‌جمعه لارستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خیران، معتمدان و اقشار مختلف مردم در تالار وحدت شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: هویت و سابقه درخشان لارستانی‌ها، نشان از همت، ایثارگری و نیکی به هم‌نوع دارد.

وی بابیان اینکه در آستانه عید باستانی نوروز جشنواره دست‌های بارانی در تمام شهرستان‌های استان پهناور فارس در حال برگزاری است، افزود: در این برنامه‌ها، به همت خیران هدایای نقدی و غیرنقدی به نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه تأمین مسکن برای محرومان از اولویت‌های این نهاد است، تصریح کرد: در استان فارس بیش از ۱۷ میلیارد تومان صرف تهیه مسکن برای نیازمندان شده که ۸ میلیارد تومان آن توسط خیرین تأمین شده است.

این مسؤول از تأمین جهیزیه تمام دختران و پسران نیازمندی که تا پایان امسال ازدواج کنند خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از ۱۳ میلیارد تومان در حوزه تأمین جهیزیه برای مددجویان این نهاد هزینه صرف شده است.

وی به اعزام بیش از ۶ هزار نفر از محرومان به مشهد مقدس برای نخستین بار در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر نیز به کربلای معلا اعزام شده‌اند.

بذرافشان از جذب بیش از ۱۵ هزار حامی جدید ایتام در استان فارس خبر داد و یادآور شد: حامیان ایتام بیش از ۳۰ میلیارد تومان در امر یاری‌رسانی به نیازمندان مشارکت داشته‌اند.

وی به عضویت بیش از ۸۵ هزار نیک‌اندیش در طرح حامیان آسمانی کمیته امداد استان فارس اشاره و تصریح کرد: این تعداد حامی در سطح کشور بی‌نظیر است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در حین اجرای این برنامه، خیران با اهدای هدایای نقدی و تهیه کارت هدیه برای کمک به ایتام و نیازمندان یاری رساندند.

در پایان از خیران و حامیان نیازمندان که در طول سال‌های متمادی حامی کمیته امداد هستند، تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین