جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان خبر داد

اعزام 220 دانشجوی لارستانی به مناطق جنگی جنوب کشور

میلاد لارستان: فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از اعزام بیش از ۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از اعزام بیش از ۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا پیرمراد در حاشیه اعزام دانشجویان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی راهیان نور فرصتی ارزشمند برای یادآوری بخش کوچکی از جان فشانی و رشادت های فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: شرکت در اردوهای فرهنگی معنوی راهیان نور به منظور تجدید پیمان با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، لبیک دوباره به رهبر گرانقدر انقلاب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان تصریح کرد: کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ اسفندماه سال جاری در قالب ۲ کاروان برادران و خواهران به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

پیرمراد بیان کرد: در این دوره، تعداد ۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای لارستان توسط ۵ دستگاه اتوبوس از منطق عملیاتی استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به لزوم نظم و ترتیب در هنگام برگزاری اردوی فرهنگی راهیان نور و به منظور تقسیم وظایف مختلف و با نظر اعضای ستاد راهیان نور، جلسات متعددی جهت هماهنگی برگزار شده است، ادامه داد: برای تسریع در امر خدمت رسانی به زائران جبهه های جنوب مسئولینی در سمت های مختلف اجرایی اردو، تیم های فرهنگی و تبلیغات، واحد اطلاع رسانی، مسئولین اتوبوس ها، تدارکات و… مشخص شده اند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین