جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هندباليستهای دانشگاه آزاد بر سكوي سوم منطقه يك

تيم هندبال بانوان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در مسابقات منطقه ۱ كشور    مقام  سوم  را از آن خود نمود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از آنا ،مسابقات هندبال…

تيم هندبال بانوان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در مسابقات منطقه ۱ كشور    مقام  سوم  را از آن خود نمود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از آنا

،مسابقات هندبال بانوان منطقه يك كشور با حضور۶ تيم از واحدهاي لامرد، شيراز، لارستان، زرقان، فيروز آباد و مرودشت  به ميزباني واحد لارستان در شهر لار برگزار گرديد. در اين دوره از مسابقات كه طي ۱۵ بازي در سه روز انجام شد ، تيم هندبال بانوان شيراز بر سكوي قهرماني و تيم هاي فيروز آباد و لارستان به ترتيب مقام هاي دوم و سومين را از آن خود نمودند.

عباس علي توانا مسئول تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي استان فارس  ضمن تقدير از ميزباني خوب واحد لارستان ، اظهار داشت: به حمد ا…اين مسابقات ازسطح كيفي خوبي برخوردار بود  و با ياري خداوند متعال تيم واحد  شيراز كه مقام اول اين دوره از مسابقات را كسب نموده با بهره گيري از ۳۰ در صد از بازيكنان برتر  ساير واحد هاي دانشگاهي در تابستان سال جاري به مسابقات كشوري اعزام خواهند شد.

وي ادامه داد: ورزش بانوان استان فارس به خصوص دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در سطح كشور در  جايگاه ويژه اي  قرار دارد و بانوان استان فارس در سه دسته مسابقات كه در كليه رشته ها برگزار ميگردد مقام اول در تمامي رشته ها را به خود اختصاص مي دهند كه جا دارد به جامعه ورزشي بانوان استان و بانوان خوب دانشگاه آزاد اسلامي استان فارس تبريك بگويم.

وي در خاتمه از اسعد زاهدي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان ، مختاريان دبير ورزش و تمامي برگزار كنندگان اين دوره از مسابقات تقدير و تشكر نمود.
 سعيد نجيب زاده معاون دانشجويي واحد لارستان نیز در گفتگوي كوتاه خاطر نشان كرد: هدف از برپايي مسابقات ورزشي ايجاد روحيه جوانمردي و نشاط در بين دانشجويان است . وي ادامه داد: حضور ورزشكاران در يك دوره از مسابقات بهانه است براي ايجاد و انسجام دوستي ,  و همدلي  در بين آنان و ترغيب دانشجويان ديگر به ورزش است وبرد و باخت يك تيم ملاك اصلي ما نيست .

معاون دانشجويي دانشگاه اضافه نمود: من از تمامي تيم هاي شركت كننده كه با روحيه ورزشي در اين مسابقات شركت كرده بودند تقدير و تشكر ميكنم و براي تمامي دانشجويان و ورزشكاران آرزوي سلامتي و موفقيت دارم .

وي در خاتمه ازاسعد زاهدي  رئيس واحدو هيات رئيسه كه مقدمات و همكاري هاي لازم در برپايي اين دوره از بازي ها را فراهم آورده بودند تقدير كرد و از تلاش مختاريان دبير ورزش دانشگاه و اعضاي تيم هندبال بانوان واحد تقدير و تشكر نمود.

خبر نگار آنا: مهدي يزداني

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین