پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

آغاز طرح نوروزی ترافیک انتظامی در جنوب فارس

میلاد لارستان: فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس از آمادگی ۶۰ تیم محسوس و نامحسوس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای مواصلاتی جنوب فارس در ایام عید نوروز خبر داد.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس از آمادگی ۶۰ تیم محسوس و نامحسوس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای مواصلاتی جنوب فارس در ایام عید نوروز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حمد الله هوشمندی گفت: با توجه به حجم زیاد تردد در مسیرهای مواصلاتی جنوب فارس این طرح با مشارکت نیروهای امدادی و خدماتی شامل پلیس راه،راه و شهرسازی، حمل و نقل، اورژانس و هلال احمر از ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فرورین ماه در جاده های ۷ شهرستان جنوبی فارس اجرا می شود.

ناصر شادمانی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز با بیان اینکه تمام مسیرهای جنوب فارس از نظر ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی آماده شده است گفت: به منظور تسهیل در تردد و ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران ۵۰ اکیپ گشت راهداری ثابت و سیار ،۱۴۰ نیروی راهدار و ۲۲۰ ماشین آلات راهداری در طول ایام عید نوروز به صورت شبانه روزی مستقر خواهند شد.

مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان هم از آماده باش کامل نیروهای امدادی در این ایامن خبرداد و گفت: در این ایام ۱۵ پایگاه اورژانس در لارستان به ارائه خدمات به مسافرین می پردازند و علاوه بر این یک پایگاه اورژانس هوایی نیز در لارستان مستقر شده است تا به مسافران در جنوب فارس امداد رسانی کند.

این طرح در ۶هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه های جنوب فارس اجرا می شود و پیش بینی می شود امسال بیش از ۶۰۰ هزار خودرو از این محور ها تردد کنند.

 خبرنگار: محمد اثنی عشری

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آغاز طرح نوروزی ترافیک انتظامی در جنوب فارس”

  1. منصور گفت:

    متاسفانه بنده اکثر اوقات که برنامه هاي صدا و سيماي استان فارس رو ميشنوم ،بيشتر با فرمانده قرارگاه پليس راه شمال استان مصاحبه داره و در خصوص جادههاي فقط شمالي استان صحبت ميکنه ….

  2. محبوبه کشاورز گفت:

    سلام با تشکر از خبرنگار لارستان لطفا به خاطر شناسایی لارستان بزرگ از قرارگاه جنوب و پلیس راه مرتب گزارش تهیه کنید همش شده شیراز اباده و شمال فارس ممنون

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین