جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

خدمات یک هفته ای رایگان در لارستان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت:به مناسبت هفته جوان (۹ تا ۱۵ خرداد) خدمات اماکن ورزشی  شهرستان به صورت رایگان و یا نیم بها در اختیار جوانان قرار…

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت:به مناسبت هفته جوان (۹ تا ۱۵ خرداد) خدمات اماکن ورزشی  شهرستان به صورت رایگان و یا نیم بها در اختیار جوانان قرار می گیرد.

محمد حن طیبی بیان داشت: همچنین در هفته جوان از نخبگان فرهنگی، ورزشی لارستان تجلیل خواهیم کرد. وی افزود: برپایی جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) ، برگزاری همایش ژیمناستیک ، مسابقات کشتی، تیر اندازی، بدمینتون و پیاده روی از جمله برنامه هایی است که برای هفته جوان تدارک دیده شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان بیان داشت:همچنین امسال با حمایت سازمان های مردم نهاد، برنامه های ویژه ای برای حضور جوانان در عرصه های فرهنگی و ورزشی فراهم کردیم تا شاهد پویایی بیشتر جوانان در عرصه های مختلف باشیم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نام گرفته و سرآغاز هفته ای به همین نام است. امسال این هفته از روز نهم خرداد آغاز می شود و تا روز پانزدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین