دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

محور لار جهرم شلوغترین محور جنوب فارس و هرمزگان

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، آخرین آمار تردد خودروها در محورهای این اداره کل را اعلام کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، آخرین آمار تردد خودروها در محورهای این اداره کل را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد اظهار داشت: باتوجه به بارندگی های اخیر شاهد ترافیک روان در جاده های حوزه اسحفاظی این اداره کل هستیم و تردد بدون هیچگونه مشکل و گره ترافیکی در جریان است.

وی افزود: تاکنون توسط دستگاه های تردد شمار عبور و مرور بیش از ۳۱۶ هزار و ۴۳۲ خودرو تا پایان روز یکشنبه ۶ اسفندماه به ثبت رسیده است .

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به تفکیک آمار عبور و مرور خودروها در محورهای  لار – بندرعباس ۸۵ هزار و ۶۸۲، لار- جهرم ۹۴ هزار و ۶۵۰، گله دار – مهر ۸۰ هزار و ۲۲۳، و لار – بستک را ۵۵ هزار و  ۸۷۸ اعلام کرد.

وی در ادامه از خدمات راهداران که در این ایام توفیق خدمت رسانی به مردم را دارند تقدیر کرد و افزود: با وجود اینکه در این ایام همه در کنار خانواده های خود به سرمی برند این عزیزان نارنجی پوش به صورت شبانه روزی و در پی بارندگی های اخیر جهت برقراری سلامت جاده های حوزه ی استحفاظی تلاش های فراوانی را برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی انجام داده اند . و بحمدلله شاهد کاهش تصادفات در جاده های حوزه استحفاظی بوده ایم .

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد : به رانندگان گرامی توصیه می‌کنیم با سرعت مجاز و احتیاط بیشتر رانندگی کرده و نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدامات لازم را صورت دهند و برای رانندگی خود مدیریت زمان داشته باشند .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین