جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در سالروز عملیات کربلای 8

بزرگداشت شهیدان نجف، شعبان و یارانشان برگزار شد+تصاویر

میلاد لارستان: طی آئین باشکوهی بزرگداشت نجف، شعبان و ۱۰ تَن از شهدای لارستانی عملیات کربلای ۸ برگزار شد.

طی آئین باشکوهی بزرگداشت نجف، شعبان و ۱۰ تَن از شهدای لارستانی عملیات کربلای ۸ برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه ۹۶ و در سالروز عملیات کربلای ۸، سی اُمین سالگرد عروج ملکوتی سرداران شهید نجفعلی مفید و شعبانعلی عفیفه و همچنین ۱۰ تَن از شهدای لارستانی با حضور گسترده خانواده معظم شهدا، رزمندگان، بسیجیان و پاسداران و اقشار مختلف مردم غیور و شهیدپرور لارستان در گلزار شهدای مرکزی شهر لار برگزار شد.

در ابتدای مراسم، همسر سردار شهید نجفعلی مفید که برای عرض خیرمقدم به جایگاه رفته بود ضمن تشکر از برگزار کنندگان این برنامه معنوی با قرائت بخشی از وصیتنامه همسر شجاع و دلاورش، گفت: نقطه مشترک وصیت شهدا، پشتیبانی از ولی فقیه و رهبر زمان و همچنین پایبندی به اصول و ارزش ها مثل حجاب است.

در ادامه سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان در سخنانی علت ماندگاری یاد و نام شهدا را زنده بودن آنان بنا به بیان صریح قرآن دانست و اظهار داشت: تمام اتفاقات پس از جنگ تحمیلی به خصوص هجمه های فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و غیره دشمنان با هدف از بین بردن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت بوده و است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه جنگ تحمیلی سخت ترین اقدام دشمن علیه نظام اسلامی بود که با دلاورمردی های شهدا و رزمندگان خنثی شد، افزود: ملت غیور ایران در آن زمان متحمل سخت ترین تحریم های اقتصادی، سیاسی، نظامی با پشتوانه همه جانبه جهانی شدند و با اتکاء به خداوند متعال و پیروی از امام(ره) بر آن پیروز شدند.

جاهدی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره ها باعث زنده نگه داشتن جامعه اسلامی شده است، تصریح کرد: آنچه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، آن است که بازخورد یادواره ها باعث ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه شود.

وی با تأکید بر اینکه شهدا با اسراف و تجمل گرایی و حقوق های نجومی مخالف بودند، ادامه داد: شهدا اهل خدمت به محرومین و امر به معروف بودند.

این مسئوول بیان کرد: اگر امروز شهید مفید در کنار ما زندگی می کرد علمدار جنگ فرهنگی بود و جلوی نفوذ دشمن که از دغدغه های اساسی رهبری است، می ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه شهید نجف با بینش سیاسی قوی که داشت در آن زمان اقدام به ایجاد یگان آینده سازان انقلاب اسلامی برای نیروسازی سال های آینده نظام کرد، افزود: تبعیت از ولی فقیه درس بزرگ شهداست.

به گزارش میلاد لارستان؛ اجرای گروه تئاتر منجی پایگاه مقاومت شهید مختار با موضوع وضعیت اُسرای ایرانی در زندان های حزب بعث عراق در جنگ تحمیلی، خاطره گویی رزمندگان و همرزمان شهدا و همچنین اعطای وصیتنامه برخی از رزمندگان پس از گذشت ۳۰ سال از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

426121475_303012

426201323_304025

429616948_203822

429714463_203217

430407001_27235

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین