چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان

تجهیزات و پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی لارستان را تامین نمایید

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خواستار تامین امکانات و تجهیز و تکمیل پرسنل درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لارستان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خواستار تامین امکانات و تجهیز و تکمیل پرسنل درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار با مدیرت درمان تامین اجتماعی استان فارس در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران امر احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لارستان بویژه خیر این پروژه و با بیان اینکه خیرین لارستانی منشاء خیر و برکت هستند؛ خاطر نشان کرد: انشاالله بعد از ساخت درمانگاه تامین اجتماعی توسط خیر عزیز آقای حاج عبدالرسول وطن پرست، با توجه به گستردگی منطقه لارستان و جمعیت بیش از ۶۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی و فاصله زیاد تا مرکز استان،انتظار است که مدیرت درمان تامین اجتماعی استان فارس در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تامین امکانات و تجهیز و استخدام نیروی انسانی برای این درمانگاه اقدام تا انشااله تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

دکتر اکبر امیری مدیرت درمان تامین اجتماعی استان فارس هم افزود:در حال حاضر مجوزبرگزاری آزمون استخدامی برای درمانگاه تامین اجتماعی از تهران گرفته شده است که انشااله بعد از ساخت درمانگاه اقدام به تامین نیروی انسانی و تجهیزات آن خواهیم کرد.

مسئولین در ادامه در خصوص فراهم نمودن دیگر زیرساخت های این درمانگاه همچون آب،برق،گاز،تلفن و غیره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در این جلسه همچنین علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، دکتر محمد افشاریفر معاونت درمان تامین اجتماعی استان،مهندس علی چابکرو مدیر خانه سازی ،مهندس احسان جعفری کارشناس شرکت خانه سازی استان ، مهندس علیرضا حسن شاهی کارشناس فنی و مهندسی مدیریت درمان تامین اجتماعی،حمیدرضا اسدی از دفتر نماینده مردم ،دکتر هوشنگ جعفرپور معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان ،شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لار و رییس تامین اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند و هر کدام جداگانه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

اضافه می گردد که ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی لارستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر توسط آقای حاج عبدالرسول وطن پرست در حال احداث می باشد که در حال حاضر ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و بیش از ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد که امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “تجهیزات و پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی لارستان را تامین نمایید”

  1. محسن لار گفت:

    خداکندکه بیاید

  2. عزيزي گفت:

    تمام مراحل ساخت ساختمان بزرگ درمانگاه توسط خيرين منطقه انجام ميشه ،لااقل بفکر ارتقاي درمانگاه به بيمارستان تامين اجتماعي باشيد

    • عبدالرضا گفت:

      اي کاش مسولين امر بفکر بيمارستانش بودن ، لامرد که بابودجه ي دولتي درمانگاه ساخت ،
      لااقل اينجا رو که ملت دارن کاراشرو انجام ميدن تبديل به بيمارستان تامين اجتماعي کنن

  3. بهزلد گفت:

    تجهيز درمانگاه توسط چه ارگاني ،ارگان خيرين منظوره يا بودجه ي دولتي همانند شهرستانهاي ديگر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین