پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

90 درصد گلزار شهدای منطقه لارستان ساماندهی شده است

میلاد لارستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، گفت ۹۰ درصد گلزار شهدای منطقه لارستان بزرگ ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، گفت ۹۰ درصد گلزار شهدای منطقه لارستان بزرگ ساماندهی شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید فارس به‌همراه امیر فرهنگ قهرمانی و مجتبی دینی روسای ادارات گارگزینی شاهد و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان با جلیل حسنی فرماندار این شهرستان و مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر ضرورت تسریع در وضعیت ایثارگران در کمیسیون ها و افزایش تسهیلات برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان گفت: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در اولویت کاری ادارات شهرستان  قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان ‌نیز در این دیدار گفت: ارایه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از وظایف مهم بنیاد شهید است و جلب رضایت آنان براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: خدا را شکر ۹۰ درصد گلزار شهدای منطقه لارستان بزرگ ساماندهی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آیتم‌ها و طرح‌های استانی که ابلاغ شده بود اکثر گلزارهای شهدای شهری و روستایی شهرستان لارستان ساماندهی گردیده است.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس و فرماندار ویژه لارستان در خصوص بیمه ،درمان،مسکن و ارائه تسهیلات بهتر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

مدیرکل بنیاد شهید فارس همچنین با محمد اسماعیل محسن زاده جانباز ۷۰ در صد کارمند فرمانداری ویژه لارستان هم دیداروگفتگو نمود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “90 درصد گلزار شهدای منطقه لارستان ساماندهی شده است”

  1. ناشناس گفت:

    ساماندهی؟؟ به خدا طراحی قبرهای سیاه یکدست حال و هوای همیشه گلزار رو از بین برده. یادش بخیر. هر قبری حس و حال اون شهید خاص خودش رو داشت. تابلوهایی که بالاش بود و اثار به جا مونده از اون شهید حال و هوای دیگه ای داشت. واقعا ادم ها رو به روزهای جنگ میبرد. اما حالا این قبرهای سیاه یکدست……

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین