شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان خبر داد

ردصلاحیت 25 نفر از نامزدهای شوراهای اسلامی در لارستان/رقابت 57 کاندیدا در شهر لار

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ۲۵ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ردصلاحیت شده اند، گفت: بنا به اعلام نظر هیئت نظارت در شهرها فقط ۶ نفر و در روستاها فقط ۱۹ نفر ردصلاحیت شده اند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ۲۵ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ردصلاحیت شده اند، گفت: بنا به اعلام نظر هیئت نظارت در شهرها فقط ۶ نفر و در روستاها فقط ۱۹ نفر ردصلاحیت شده اند.

جلیل حسنی امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه محدوده جغرافیایی این شهرستان از ۶ بخش و ۸ شهر تشکیل شده است، اظهار داشت: در مجموع تعداد ۷۸۲ نفر برای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لارستان نام‌نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شوراهای اسلامی شهرهای لارستان در این دوره ۱۷۴ نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره گذشته ۶ درصد رشد داشته است، افزود: در حوزه روستایی نیز ۶۰۸ نفر نام نویسی کرده اند که نسبت به دوره چهارم ۱۸ درصد افزایش داشته است.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: بنا به اعلام نظر هیئت نظارت در شهرها ۶ نفر و در روستاها ۱۹ نفر ردصلاحیت شده اند که بیشترین دلیل آن مربوط به نقص در مدرک تحصیلی است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۶۷ کاندیدای شورای اسلامی شهر لار، ۵۷ نفر در کورس رقابت باقی مانده اند، افزود: در مجموع دو مرحله اعلام نظر هیئت های نظارت و اجرایی ۹ نفر رد صلاحیت و یک نفر انصرافی در شهر لار داشته ایم.

معاون استاندار فارس به مهلت ۴ روزه افراد ردصلاحیت شده برای اعتراض اشاره و تصریح کرد: هیئت اجرایی استان تا ۱۷ اردیبهشت ماه به کاندیداها اعلام نظر قطعی خواهد کرد.

حسنی اضافه کرد: زمان تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهرها و روستاها از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین