جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شوراهای اسلامی جنوب استان فارس در خنج گردهم آمدند

آیین تجلیل از شوراهای اسلامی جنوب استان فارس با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استاندار در خنج برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، سید علی…

آیین تجلیل از شوراهای اسلامی جنوب استان فارس با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استاندار در خنج برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، سید علی نقی طبیب لقمانی در آیین تجلیل از شوراهای اسلامی جنوب استان فارس که در شهرستان خنج برگزار شد، افزود: در قانون برنامه ششم توسعه اعتبار روستاها از طریق مالیات بر ارزش‌افزوده از ۲۰ درصد به ۳۵ درصد افزایش‌یافته است.

وی گفت: از ابتدای تشکیل شوراهای اسلامی در سال ۱۳۷۸، افزون بر ۷۲۵ میلیارد تومان به دهیاران استان فارس اختصاص یافته است که ۱۰٫۵ درصد این اعتبار در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری بیان داشت: در دور جدید انتخابات باید افرادی خوش‌فکر و کارآمد وارد شوراها شوند تا گام های اثربخشی در مسیر اشتغالزایی بردارند و زمینه اشتغال خانگی برای زنان را فراهم کنند.

در این آیین، جمعی از مدیران استانی، فرمانداران ، بخشداران ، شهرداران، دهیاران وروسای شوراهای اسلامی شهر، روستا وعشایری شهرستان های لارستان ، گراش ، خنج ، قیر وکارزین ، مهر ولامرد حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شوراهای اسلامی جنوب استان فارس در خنج گردهم آمدند”

  1. ناشناس گفت:

    اقای مقام مسئول نمره قبولی را تو نباید اعلام کنی! نمره قبولی را مردم باید بدهند. تو از پشت میزت با چهار ایتمی که ان هم معلوم نیست کارشناسی باشد یا نباشد نمیتوانی ملاک خوبی برای نمره دهی باشی. مردم….مردم…… مردم…..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین