پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

نمایندگی فرهنگ و ارشاد گراش به اداره ارتقاء یافت

میلاد لارستان: نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به اداره ارتقا یافت و با اختصاص سه پست سازمانی، فعالیت‌های آن گسترش می‌یابد.

نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به اداره ارتقا یافت و با اختصاص سه پست سازمانی، فعالیت‌های آن گسترش می‌یابد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گریشنا؛ محمد هنرپیشه، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، دکتر مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس طی تماس تلفنی با آیینه‌افروز، رییس اداره شهرستان، خبر ارتقا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش را اعلام کرد و اظهار داشت: «نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سال ۱۳۹۲ در این شهرستان مستقر شده است، برنامه‌های ماندگار و تاثیرگذاری را طی چندین سال انجام داده که از آن جمله می‌توان به برگزاری سه دوره جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل و راه‌اندازی سینما فرهنگ گراش اشاره کرد. این اداره با سه پست سازمانی؛ مسئول اداره، کارشناس امور فرهنگی مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، و کارشناس امور فرهنگی سینمایی و سمعی و بصری فعالیت جدید خود را شروع خواهد کرد. روند اداری آن نیز به زودی طی خواهد شد.»

هم‌زمان با خبر ارتقای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، خبر ارتقا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به اداره نیز منتشر شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “نمایندگی فرهنگ و ارشاد گراش به اداره ارتقاء یافت”

  1. محسن لار گفت:

    احسنت به نماینده ودکترمریدی

  2. ميثاق گفت:

    به اميد ارتقاي اداره فرهنگ و ارشاد لارستان به کل

  3. ناشناس گفت:

    عنوان کل یا اداره خالی به چه درد میخوره. عنوان کل یا اسم اداره وقتی به درد میخوره که بودجه جدا داشته باشه. اداره ارشاد که اداره کلش هم پول نداره دیگه شهرستانش هر عنوانی میخواد داشته باشه. اینا همش بازی با عنوانه که ادمای با بصیرت خوب معنی این چیزا رو میفهمن و معنی این کار رو اونم دم دمای انتخابات به خوبی درک میکنن. اگه به عنوان بود که بالاتر از فرمانداری لار نیست. فرمانداری لار هم عنوانش ویژه است ولی در عمل…….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین