شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
در سال 95 صورت گرفت

پرداخت بیش از نیم میلیارد تومان صدقه توسط شهروندان لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از پرداخت بیش از نیم میلیارد تومان صدقه در سال ۹۵ در لارستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از پرداخت بیش از نیم میلیارد تومان صدقه در سال ۹۵ در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان،هوشنگ دلاور ضمن قدردانی از اعتماد مردم نیک اندیش به کمیته امداد اظهار داشت: رشد کمک های مردمی و صدقات در سطح شهرستان لارستان نشان دهنده اعتماد مردم به کمیته امداد می باشد که باید با شفاف سازی عملکرد و اعلام گزارش در زمینه نحوه هزینه کرد به مردم، اعتماد عمومی را افزایش داد و بستر های لازم را برای حضور و مشارکت بیش از پیش خیرین جهت توانمند سازی هر چه بیشتر جامعه هدف این نهاد فراهم ساخت .

دلاور افزود: مردم خیر و نیک اندیش شهرستان لارستان در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۵۰۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان صدقه پرداخت کرده   اند که تمام این مبالغ در شهرستان و روستاهای محروم منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : این صدقات در سرفصلهای حمایتی همچون رفع نیازهای ضروری،تامین هزینه های درمانی، فرهنگی ( دانش آموزی ، دانشجویی ، اردوهای درون و برون شهری و آموزش خانواده )  ، عمران و ساختمان ، جهیزیه ،ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و وام های کارگشایی هزینه شده است .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین