شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

یادواره شهیدان جمشیدون و مجیدزاده برگزار می شود+پوستر

میلاد لارستان: به مناسبت میلاد سرداران کربلا

مسئوول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره شهیدان جمشیدون و مجیدزاده در قالب برنامه «آبروی محله» در شهر لار خبر داد.

مسئوول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره شهیدان جمشیدون و مجیدزاده در قالب برنامه «آبروی محله» در شهر لار خبر داد.

امین دل خسته امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با برشمردن شاخصه های جایگاه شهدا در حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جانفشانی های شهدا در ادوار و عرصه های مختلف باعث تضمین حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی و تعمیم آن به سایر کشورها شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت میلاد سرداران کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) یادواره شهیدان کریم و رحیم جمشیدون و پاسدار محمدباقر مجیدزاده برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه در قالب ویژه برنامه «آبروی محله» توسط بسیجیان پایگاه مقاومت شهید حسن نژاد با همکاری امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) و روابط عمومی شهرداری لار برگزار می شود.

مسئوول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان ادامه داد: این یادواره در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جلوی منزل شهیدان جمشیدن خواهد شد.

دل خسته با اشاره به اینکه خادمین افتخاری امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) و زائران این حرم مطهر با همراهی امام جمعه لارستان مسیر این مکان مقدس تا محل برگزاری یادواره را پیاده طی خواهند کرد، یادآور شد: مولودی خوانی، روایتگری و نورافشانی از جمله برنامه های پیش بینی شده جهت این یادواره است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین