یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بازدید وزیر بهداشت از غرفه دانشکده علوم پزشکی لارستان 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه برگزاری هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری از غرفه معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه برگزاری  هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری از غرفه معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان بازدید کرد.

photo_2017-04-27_21-39-00

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری روزگذشته با بازدید اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور در مرکز همایش های رازی تهران آغاز به کار کرد. در این جشنوار آخرین دستاوردها و عملکرد مراکز علمی پزشکی کشور در معرض دید قرار گرفته و مورد بررسی قرار می گیرد.

photo_2017-04-27_19-53-30

در حاشیه این همایش و در بخش نمایشگاهی دستاوردها، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به همراه معاون آموزشی این وزارتخانه از غرفه معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان دیدن کرد. وزیر بهداشت پس از بازدید از پیشرفت دانشکده علوم پزشکی لارستان در حوزه آموزشی ابراز خوشحالی و شگفتی نمود.  دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز حرکت رو به جلو از استقلال مالی دانشکده را قابل ستایش ارزیابی نمود.

photo_2017-04-27_21-39-10

یادآور می شود این نمایشگاه تا ۹ اردیبهشت ماه دایر میباشد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین