جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
کارشناس مسئول باغبانی لارستان

شناسایی 40 رقم خرما در لارستان

کارشناس مسئول باغبانی لارستان با بیان اینکه در این شهرستان افزون بر ۴۰ رقم خرما در لارستان شناسایی شده گفت: گرده افشانی درختان خرما در این شهرستان پایان یافته است. مجتبی…

کارشناس مسئول باغبانی لارستان با بیان اینکه در این شهرستان افزون بر ۴۰ رقم خرما در لارستان شناسایی شده گفت: گرده افشانی درختان خرما در این شهرستان پایان یافته است. مجتبی ضیافت کارشناس مسئول باغبانی لارستان اظهار کرد: عملیات گرده افشانی در سطح ۳ هزار هکتار از نخلستان های این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: گرده افشانی درختان خرما معمولاً در اسفند ماه انجام می گیرد ولی امسال به دلیل وقوع بارندگی و نوسانات دما، عملیات گرده افشانی با تاخیر انجام شد.  کارشناس مسئول باغبانی لارستان با بیان اینکه در این شهرستان افزون بر ۴۰ رقم خرما در لارستان شناسایی شده است افزود: خرمای زاهدی(قصب)، خاصویی، شاهانی، پیارم، مجول، خرمای زرد لار، گبدر، خنیزی، بگشی و لشت از جمله ارقام این محصول است.
ضیافت ادامه داد: برداشت رطب و خارک در لارستان از نیمه مرداد شروع می شود و تا اواخر آبان ادامه دارد .  وی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال افزون بر ۱۵ هزار تن محصول خرما و رطب از نخلستان های لارستان برداشت شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین