سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید فرماندار بر نقش کمیته فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات آتی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در جمع کاربران رایانه انتخابات شهرستان گفت: نقش کمیته فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در جمع کاربران رایانه انتخابات شهرستان گفت: نقش کمیته فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، اعضای این کمیته و کاربران رایانه انتخابات در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن عرض خدا قوت به کاربران رایانه ، بر اجرای انتخابات سالم و پرشور که بخش عمده کار بر عهده کارشناسان فناوری فرمانداری می باشد، تاکید نمود. وی افزود:یکی از نیازهای اساسی ما در این دوره از انتخابات استفاده از فن آوری جدید و بر محور تخصص کاربران رایانه است چرا که هر چه ما به سمت جلو حرکت می کنیم لازمه استفاده از فن آوری و علوم جدید و الکترونیکی شدن انتخابات در دیگر شهر ها و حتی روستاها مشهودتراست .

حسنی به نقش حساس کمیته فناوری اطلاعات در انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: بخش اعظمی از فرآیند انتخابات به صورت رایانه ای انجام می شود و به همین جهت ضرورت آموزش جامع، مدون و برنامه ریزی شده بیش از پیش احساس می شود که باید با امانتداری و قانونمداری اجرایی گردد. فرماندار ویژه لارستان در ادامه بر اهمیت تلاش جهادی کلیه عوامل و مجریان انتخابات جهت هرچه باشکوهتر برگزار کردن آن تاکید کرد و اظهار داشت:با توجه به اینکه انتخابات در شهر لار به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد فرمانداری در برگزاری مانورهای آموزشی در سطح شهر تمهیدات ویژه ای اتخاذ نموده است.

وی بر اهمیت و حساسیت انتخابات تاکید نمود و افزود : نقش کمیته فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است. معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان گفت : برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری به عنوان یکی از نقاط قوت و اقتدارنظام اسلامی ما می باشد و این امر زمانی محقق می گردد که بتوانیم انتخاباتی سالم ، قانونی و کاملا شفاف به نمایش بگذاریم و در این ارتباط باید از همه ظرفیتها و امکانات موجود استفاده نمائیم.

حسنی در پایان سخنانش همچنین به برگزاری مانورهای بیشتر تا قبل از روز اخذ رای تاکید کرد و گفت: برای آشنایی هرچه بیشتر کاربران با سیستم های مکانیزه رای گیری و برای عدم اطمینان از عدم نقص این سیستم ها، مانورهای بیشتری تا پیش از روز رای گیری انجام ، تا انشالله در بیست و نهم اردیبهشت ماه، انتخابات بی هیچ مشکلی و هرچه با شکوه تر برگزار شود.

گفتنی است در انتخابات پیش رو ۱۴۵ نفر کاربر اصلی ، ۱۵ نفر کاربر ذخیره و ۱۸ نفر به عنوان سرگروه کاربران رایانه در ستاد انتخابات شهرستان لارستان فعالیت دارند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین