سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هیئت شطرنج صاحب خانه می شود

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیئت شطرنج این شهرستان، درخصوص احداث خانه شطرنج خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیئت شطرنج این شهرستان، درخصوص احداث خانه شطرنج خبر داد.
به گزارش میلاد لارستان؛ در جلسه ای با حضور رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس هیئت شطرنج  و اعضای کادر آن در محل اداره ورزش و جوانان برگزار و مباحث و مسائل شطرنج رسیدگی شد.
در این جلسه محمدحسن طیبی ضمن تقدیر و تشکر از هیئت شطرنج اعلام کرد: هیئت شطرنج از هیئت های پرتلاش و با عملکرد خوب لارستان است که در ارزیابی اداره ورزش و جوانان در سال ۹۵ از سه هیئت برتر شهرستان بوده و قابل تقدیر است.
طیبی تصریح کرد: با توجه به اعلام و ارسال تقویم ورزشی هیئت شطرنج در سال ۹۶  به اداره ورزش و جوانان لارستان، در بحث مالی و تجهیزاتی از این هیئت حمایت خواهد شد.
وی در پاسخ به مهمترین در خواست هیئت در خصوص ساخت خانه شطرنج، افزود:  با توجه به کارنامه درخشان و طرفداران این رشته در لارستان به این موضوع توجه خواهد داشت و پیگیریهای لازم صورت می گیرد.
به گزارش میلاد لارستان؛ مهمترین عملکرد هیئت شطرنج لارستان در کارنامه کاری خود  میزبانی مسابقات آسیایی پیشکسوتان شطرنج در سال ۹۴ را می توان عنوان کرد.
نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین