شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازاریان مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: اصناف و بازاریان، مردم را به حضور در پای صندوق‌‏های رأی تشویق و ترغیب کنند. به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: اصناف و بازاریان، مردم را به حضور در پای صندوق‌‏های رأی تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی  در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف و تعدادی از کسبه و بازاریان این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه بازاریان و کسبه از ابتدای انقلاب تاکنون نقش اجتماعی بسیار موثری در جامعه ایفا کرده‌اند، اظهار داشت: در سالهای قبل از انقلاب، زمانی که باید جابجایی قدرت شکل می گرفت کشور سالهای سال دچار خشونت و آشوب و درگیری و غارت بود، اما بعد از انقلاب یکی از رهاوردهای همین انقلاب برگزاری انتخابات است که جابجایی قدرت در یک محیط مسالمت‌آمیز صورت می پذیرد و این نعمت بزرگ و خدمت تأثیرگذاری بر روند جامعه دارد.

وی افزود: درست است که مشکلاتی در جامعه از نظر اقتصادی، معیشتی و غیره  وجود دارد اما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات، باعث امنیت پایدار و ثبات در جامعه می شود.

حسنی با بیان اینکه از سال ۵۷ تاکنون در کشور ما حدود ۳۵ انتخابات برگزار شده است، افزود: امنیتی که امروز در جامعه داریم بخش اعظمی از آن ناشی از همین پایبندی نظام و افراد و سیستم حکومتی است که بر کشور ما حاکم است و تمام جابجایی قدرت در یک چارچوب قاعده‌مند و قانونمند تعریف و در قانون اساسی ما مشخص شده است و مردم را به آن پایبند کرده است که این وضعیت تداوم پیدا کند.

فرماندار ویژه لارستان پیامدهای انتخابات را اقتدار در سطح ملی و بین‌المللی دانست و افزود: در این خصوص حضور و مشارکت و حمایت مردم بعنوان یک قدرت نرم و بعنوان پشتوانه در مجامع بین‌المللی مطرح است و آن‌هم درصد مشارکت مردم در انتخابات است.

معاون استاندار با بیان اینکه اصناف بایستی همه مردم را به صحنه انتخابات تشویق و ترغیب نمایند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در منطقه لارستان حضور و مشارکت مردم در همه عرصه‌ها چشمگیر است و در سرنوشت شهر، استان و کشور خود دخیل هستند، لذا با اشرافیت و آگاهی که در مردم این منطقه وجود دارد باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات اقدام کرد.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: اینکه چه کسی انتخاب می‌شود و یا به چه کسی رای بدهیم آنچنان مهم نیست چرا که همه کاندیداها در سطح ملی و منطقه‌ای برای ما مورد احترام هستند و هرکس از صندوق در آمد برای همه ما محترم است اما این حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است که از همه چیز مهمتر است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه تمامی داوطلبین ملی و محلی از برنامه ها و اهداف خودشان بگویند و همدیگر را تخریب نکنند و ما هم بایستی بگردیم و اصلح را پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه با همفکری، همدلی، همزبانی و با همراهی و تعامل با هم انتخابات پیش رو را با شکوه هر چه تمامتر ودر کمال آرامش برگزار کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان وظیفه مجریان انتخابات را فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور دانست و افزود: اگر همه جوانب انتخابات در نظر گرفته نشود و بین دست اندرکاران اجرایی، نظارتی و مردم تعامل و هماهنگی وجود نداشته باشد، همین فرصت‌ها تبدیل به تهدید خواهد شد.

حسنی در پایان سخنانش تاکید کرد: مردم لارستان بدلیل روحیه مسالمت‌آمیز و مبتنی بر علم و دانش و شور و شعور و اعتقادات و ارزشهای دینی، دارای فرهنگ غنی هستند و از جایگاه رفیع و والایی برخوردار بوده و هستند و یقین داریم که امسال نیز با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری به افتخارات این منطقه کهن می‌افزایند.

پیش از این نیز محمدرضا نراقی رییس اتاق اصناف لارستان از حضور فرماندار و معاون سیاسی وی تقدیر و تشکر کرد و در ادامه تعدادی از روسای اتحادیه ها و بازاریان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین