چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور: سرنوشت انتخابات با شرایط کنونی در دور دوم رقم می‌خورد

میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حاضر امکان پیروزی قطعی برای هیچ یک از کاندیداها وجود ندارد گفت: با شرایط کنونی و فضای حاضر جامعه سرنوشت انتخابات در دور دوم رقم می‌خورد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حاضر امکان پیروزی قطعی برای هیچ یک از کاندیداها وجود ندارد گفت: با شرایط کنونی و فضای حاضر جامعه سرنوشت انتخابات در دور دوم رقم می‌خورد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه هنوز بخشی از مردم کاندید مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اند اظهار داشت: هنوز بخشی از مردم که تصمیم به شرکت در انتخابات دارند، در انتخاب فرد مورد نظرشان مردد هستند و مناظرات نیز نتوانسته آنها را به تصمیم نهایی برساند.

وی با بیان اینکه براساس نظرسنجی‌ها هنوز هیچ یک از کاندیداها نتوانسته‌اند بیش از ۵۰ درصد آراء را کسب کنند، گفت: با توجه به شرایط حاضر امکان پیروزی قطعی برای هیچ یک از کاندیداها وجود ندارد و به احتمال زیاد سرنوشت انتخابات در دور دوم رقم می‌خورد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش افزود: اگر هر یک از طیف‌های شرکت‌کننده در انتخابات بتوانند در فرصت باقی مانده قشر خاکستری جامعه را که در انتخاب مردد هستند، به خود جذب کنند پیروزی میدان انتخابات می‌شوند.

جعفرپور درباره مناظرات برگزار شده بیان کرد: هرچند مردم با تماشای مناظرات به تصویر روشن‌تری از افرادی که کاندید شدند، دست یافتند اما آنچه در مناظره‌ها دیده شد قابل نقد است چراکه برخی از افراد اتهاماتی به دیگران وارد کردند که سند و مدرکی برای آنها نداشتند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌ها در مناظره‌ها عنوان کرد: مردم از کاندیداها انتظار داشتند که برنامه و عملکردشان در مدیریت کشور را بیان کنند اما این‌گونه نبود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور: سرنوشت انتخابات با شرایط کنونی در دور دوم رقم می‌خورد”

  1. ناشناس گفت:

    جناب نماینده بهتر بود که طی فرمایشات رهبری ،مردم را تشویق به حضور در انتخابات میکردید نه اینکه از الان با قاطعیت اعلام میکنید که به دور دوم کشیده میشود.بنظرم در شان یک نماینده نیست که از الان پیش بینی نماید….سخنان بهتری از شما انتظار داشتیم بعنوان عضو شورای انقلاب فرهنگی صحبت نمایید.با تشکر از زحمات دلسوزانه کارکنان میلاد لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین