پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای بخش جویم

میلاد لارستان: جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای بخش جویم برگزار شد.

جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای بخش جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ جلسه  توجیهی-آموزشی هماهنگی اعضاء شعب اخذرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بخش جویم با حضور داود شفیعی بخشدار، حبیب قاسمی شهردار ، اعضاء  هیئت اجرایی بخش و شعب ثبت نام و اخذ رای برگزار وشرکت کنندگان با شرح وظایف ودستورالعمل انتخابات درمحل ثبت نام واخذ رای آشنا شدند .

در ابتدا داود شفیعی بخشدار جویم ضمن تبریک اعیاد گذشته شعبانیه و تقدیر و تشکر از همکاری کسانی که به هر نحو با جریان انتخابات همراه هستند خواستار امانتداری اعضای شعب اخذ رای و صیانت از آرای مردم شده  و رعایت اخلاق،حسن خلق،نظم و پرهیز از رفتارهای قانونی را مد نظر قرار داد.

وی افزود: وظیفه همه ما رعایت کردن مر قانون است  و بایستی رعایت کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود و مراقب باشیم آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران خراب نکنیم.

پس از آن حبیب قاسمی شهردار جویم  ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء هیئت اجرایی و شعب اخذ رای انتخابات پیش رو را یک رویداد عظیم در تاریخ کشور دانست و به اصل امانتداری اشاره نمود.

در ادامه ابراهیم بلوچی بعنوان نماینده هیئت اجرایی نیز ضمن تشکر از بخشدار،شهردار و دیگر حاضرین  به رعایت اصل امانتداری  و وظیفه ای که هیئت اجرایی در قبال مردم و آراء آنان دارند پرداخت و افزود: آرزوی ما  برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور می باشد و امیدواریم این حرکت تاریخی و سرنوشت ساز به نحو احسن صورت پذیرد.

در پایان این جلسه بخشدار جویم آموزش های مواردی در خصوص برخی قوانین و دستورالعمل مرتبط با روز اخذ رای اعم از چگونگی ثبت نام و اخذ رای از  رای دهندگان، ساعات شروع، نحوه تنظیم صورتجلسه و تکمیل آن و پلمپ صندوق اخذ رای را تشریح و  از تمامی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای خواستار رعایت تمام موارد مذکور در روز رای گیری گردید.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای بخش جویم”

  1. لارستانی گفت:

    بخش. جویم. دارای چند. حوزه اخذ. رای. اسیت. لطفا. اطلاع. دهند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین