جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تقدیر فرماندار لارستان از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پر شور و شعور مردم شریف لارستان بزرگ در پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت تشکر و قدردانی نمود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پر شور و شعور مردم شریف لارستان بزرگ در پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت تشکر و قدردانی  نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در پیام جلیل حسنی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مومن،شریف و همیشه در صحنه منطقه لارستان بزرگ

سلامتان باد که  بار دیگر مردانه  قد برافراشتید و با  حضور پرشور خود در  عرصه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۹ اردیهشت ۹۶  به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک  گفته و همدوش با آحاد مردم میهن اسلامی شکوه سربلندی و سرافرازی را در اندیشه جهانیان به تماشا نشاندید.

درود بر شما که با توکل به خدای بزرگ در آزمونی دیگر، مقتدرانه از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی و تمامیت این مرزوبوم دفاع کردید.

بدون تردید استقلال، عزت، توسعه  و  آبادانی کشور مرهون مجاهدت خستگی ناپذیر شما مردان وزنانی است که همراه با مردم جای جای کشور پهناور اسلامی ایران با خلق حماسه سیاسی، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیدید و به دشمنان اثبات نمودید که در سخت ترین شرایط نیز مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان رهبر فرزانه اید.

اینجانب بر خود لازم دانسته تا از شما مردم شریف منطقه لارستان بزرگ اعم از شیعه و سنی، ائمه محترم جمعه و جماعات،بیوت معظم حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری،نماینده محترم مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، نیروهای فداکار امنیتی،نظامی ،انتظامی،دستگاه محترم قضایی،مسئولین وکارکنان ادارات،بخشداران،دهیاران،روحانیون،اصناف و بازاریان،دانشگاهیان و دانشجویان، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران، پزشکان، مهندسین، وکلا، کارگران، کشاورزان،کاندیداهای محترم، نمایندگان فرماندار،اعضاء شعب اخذ رای،اعضاء محترم هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، اصحاب رسانه، خبرگزاری ها ، جراید،احزاب،گروه ها ، بویژه رای اولی های عزیز ، تمامی مردان و زنان و همه و همه که در خلق این حماسه سیاسی نقش مهمی را ایفا نمودید؛ با تمام وجود قدردانی نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جلیل حسنی

معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تقدیر فرماندار لارستان از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی”

  1. اوزی گفت:

    مردم صبور بخش. بزرگ. اوز با ۹۰ درصد ارای خود به. پیش باز. دولت. روحانی. رفتند. که. از نظر. درصد ارا به روحانی. در لارستان بزرگ. پیشتازند. ۹۰. درصد ارای بخش. اوز حدود ۱۴۰۰۰ رای دراین منطقه شده است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین