شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دومین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود+متن فراخوان

میلاد لارستان: مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری دومین جشنواره عکس این مکان مقدس با عنوان «عکس حرم» خبر داد.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری دومین جشنواره عکس این مکان مقدس با عنوان «عکس حرم» خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سیدیعقوب مصطفوی با بیان اینکه امامزادگان قطب فرهنگی در هر شهر و روستایی محسوب می شوند، اظهار داشت: معرفی امامزادگان باعث معنویت افزایی در جامعه می شود.

وی از برگزاری دومین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با عنوان «عکس حرم» با همکاری انجمن عکاسی این شهرستان خبر داد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش حرفه ای و آماتور (موبایلی) تا تاریخ ۱۴ خردادماه جاری از دو طریق نرم افزار «وات ساپ» به شماره ۰۹۱۷۷۸۲۸۳۲۹ یا رایانامه emamzadeh.larestan@chmail.ir ارسال نمایند.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با اشاره به اینکه عکس های تهیه شده می بایست متعلق به صاحب اثر و با موضوع این امامزاده جلیل القدر از جمله ضریح مطهر، گنبد و مناره، زائران و غیره باشد، تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان به نشانی gonbadesabz.ir مراجعه نمایند.

مصطفوی درباره زمان اعلام نتایج این جشنوار، افزود: افراد برگزیده در هر دو بخش به صورت مجزا در شامگاه پنجشنبه ۱۸ خردادماه جاری مصادف با برگزاری جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هنگام ارسال اثر مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره موبایل و تلفن ثابت جهت تماس لحاظ شود، اضافه کرد: نمایشگاهی از آثار ارسال شده در حرم و بارگاه برپا خواهد شد.

***************

فراخوان دومین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان

امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با همکاری انجمن عکس این شهرستان دومین جشنواره عکس با عنوان «عکس حرم» برگزار می کند.

موضوعات فراخوان:

– تمامی عکس های مرتبط با امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) اعم از معماری، زائرین، خدمت رسانی خدام، برگزاری مراسم ها و غیره را شامل می شود.

– بخش های فراخوان: ۱٫ دوربین حرفه ای ۲٫ آماتور (موبایلی)

شرایط فراخوان:

– محدودیتی در زمان ثبت عکس ارسالی وجود ندارد.

  –  هر شرکت کننده مجاز به شرکت در هر ۲ بخش موبایل و حرفه ای می باشد، ولی چنانچه عکاسی در هر دو بخش آثار شایسته و برگزیده داشته باشد، تنها در بخش حرفه ای اثر ایشان برگزیده شده و در بخش موبایل تنها به نمایشگاه راه پیدا می کند.

   – هر شرکت کننده در هر بخش حداکثر تعداد ۷ اثر می تواند ارسال کند.

   – طول بزرگ آثار ارسالی در بخش حرفه ای حداقل ۲۵۰۰ پیکسل و در بخش موبایل حداقل ۱۰۰۰ پیکسل در فرمت jpg باشد. بدیهی است در صورت راهیابی آثار به نمایشگاه، صاحبان آثار می بایست طبق زمانبندی و در اسرع وقت اصل آثار را به دبیرخانه تحویل نمایند.

   – تذکر: در هر دو بخش، هرگونه دستکاری و تغییر که به جنبه های استنادی عکس خدشه وارد کند، پذیرفته نیست. امکان تغییرات فقط در حد اصلاح رنگ، نور و برش عکس امکان پذیر است.

  –  عکس های hdr یا پانوراما در ۳ حالت رنگی، تک رنگ و سیاه و سفید مورد قبول می باشد.

 –   آثار برتر دور قبل امکان شرکت در این دوره را ندارد ولی آثار راهیافته به نمایشگاه امکان شرکت مجدد را دارند.

   –  اسامی داوران متعاقباً اعلام می شود.

  – ارسال آثار از دو طریق نرم افزار «وات ساپ» به شماره ۰۹۱۷۷۸۲۸۳۲۹ یا رایانامه emamzadeh.larestan@chmail.ir امکان پذیر است.

   – هنگام ارسال اثر مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره موبایل و تلفن ثابت جهت تماس حتماً قید گردد.

    – تصمیم گیری در رابطه با موارد پیش بینی نشده برعهده دبیرخانه است.

   – جوائز در بخش حرفه ای به ترتیب مقام های اول تا سوم، ۱۵۰، ۱۰۰ و ۷۰ هزار تومان و در بخش موبایلی به ترتیب مقام های نخست تا سوم، ۵۰، ۴۰ و ۳۰ هزار تومان است.

  –  آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۴ خردادماه

 –   زمان اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه: ۱۸ خردادماه همزمان با برگزاری جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)

  –  آدرس دبیرخانه: لارستان، شهرقدیم، امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)- شماره تماس: ۰۹۱۷۷۸۲۸۳۲۹

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین