شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استعفای دسته جمعی نمایندگان فارس

میلاد لارستان: عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: نمایندگان این استان پس از ترک دسته‌جمعی جلسه علنی امروز مجلس با حضور در هیئت رئیسه خواستار استیضاح وزیر کشور ‌شدند. به…

مجمع نمایندگان استان فارسمیلاد لارستان: عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: نمایندگان این استان پس از ترک دسته‌جمعی جلسه علنی امروز مجلس با حضور در هیئت رئیسه خواستار استیضاح وزیر کشور ‌شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت‌الله هاشمی در گفت‌وگو ‌با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: علت ترک جلسه امروز مجلس توسط نمایندگان استان فارس، عدم اهمیت وزارت کشور به گزینه‌های پیشنهای استانداری فارس توسط نماینده ولی فقیه در استان فارس، نمایندگان مردم استان در خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان فارس است.

وی با اشاره به اینکه پنج گزینه معرفی شده به دولت همسو با دولت بوده‌ است، بیان کرد: مجمع نمایندگان استان فارس مخالف انتصاب افراد دیگر در این استان، به‌ویژه مدیرانی است که سابقه استانداری ندارند.

هاشمی با تأکید بر اینکه باید خواسته نماینده ولی فقیه در استان فارس، نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در مورد انتصاب استاندار مورد توجه رئیس‌جمهور و وزیر کشور باشد، خاطرنشان کرد: استان فارس با وضعیت موجود به استانداری بومی و شایسته مدیریت نیاز دارد.

وی  تصریح کرد: باید استانداری در این استان منصوب شود که استان پهناور فارس و مشکلات آن را بشناسد و بتواند قدمی برای رفع مشکلات موجود بردارد، نه اینکه استانداری منصوب شود که تمام زمان خود را برای شناسایی استان صرف کند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان امروز درخواست خود را مبنی بر استیضاح وزیر کشور به هیئت رئیسه ارائه کرده خواستار اعلام وصول آن شدند و در صورتی که انجام نشود، استعفا می‌دهند.

گفتنی است، پس از گذشت ۲ هفته از استعفای محمد احمدی استاندار فارس، گزارش‌ها حکایت از انتصاب سید محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان به‌عنوان استاندار جدید فارس دارد.

 بنابر این گزارش  جعفر قادری نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، طی سخنانی گفت: صبح امروز ۱۶ تن از نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به معرفی گزینه استانداری فارس و بی توجهی به معرفی گزینه بومی و نقطه نظرات نمایندگان فارس در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ضمن نوشتن استعفا نامه، با حضور در جایگاه رئیس جلسه مراتب اعتراض خود را اعلام و از صحن علنی خارج شدیم و تا زمانی که این مشکل حل نشود در جلسات مجلس حضور پیدا نخواهیم کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین