شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فعلی بیش از 3 یا 4 ماه دوام نمی آورد

جمشید جعفرپور نماینده مردم لار در گفت‌وگو با خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، درباره مخالفت مجمع نمایندگان استان فارس نسبت به معرفی استاندار پیشنهادی دولت برای این استان اظهارداشت: از اول…

جمشید جعفرپور نماینده مردم لار در گفت‌وگو با خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، درباره مخالفت مجمع نمایندگان استان فارس نسبت به معرفی استاندار پیشنهادی دولت

برای این استان اظهارداشت: از اول قرار بر این بوده که یک نیرو متناسب با معیارهای اعتدال و با تجربه کاری و اشنایی با فضای کاری استان معرفی شود و فردی که الان مطرح است این ویژگی‌ها را ندارد بنابراین درخواست این بوده که فرد دیگری معرفی شود.

وی افزود: نظر اعضای مجمع نمایندگان استان فارس معرفی مدبرانه‌تر یک فرد با تجربه کاری مناسب برای استانداری فارس است چون اگر این فرد مورد نظر به تایید دولت برسد و بر سر کار بیاید بیش از ۳ یا ۴ ماه دوام نخواهد آورد.

نماینده مردم لار در پاسخ به این سوال که آیا مقامات دولتی نسبت به اعتراض نمایندگان فارس جواب داده‌ اند؟ گفت: جواب روشن و رسمی به ما ندادند، مشغول رایزنی هستیم تا جلو این اتفاق را بگیریم.

سید محمدعلی افشانی که گزینه مورد نظر هیئت دولت برای استانداری فارس است اهل استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان در کارنامه خود دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین