شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تیم گراش در رقابت های پرس سینه قهرمانی فارس دوم شد

میلاد لارستان: رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: تیم گراش در مسابقات قهرمانی پرس سینه استان فارس موفق شد در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: تیم گراش در مسابقات قهرمانی پرس سینه استان فارس موفق شد در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، احمد حسن نژاد با بیان این مطلب افزود: در این دوره از رقابت ها، حسن حجازی مدال طلای رده سنی نوجوانان را بدست آورد و در رده سنی جوانان نیز ابوالفضل زارع، محمد مطلوب و سعید صادقیان بر سکوی نخست قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همچنین علی فرجی، بهنام پژدم و محمد حسن فانی لاری در رده سنی بزرگسالان مقام اول را کسب کردند و ابوذر جنگجو نیز مدال نقره رده سنی بزرگسالان را بر گردن آویخت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش اظهار داشت: علی اکبر سالاری به عنوان مربی، هدایت تیم اعزامی گراش به مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس را بر عهده داشت و یعقوب حجازی نیز سرپرست این تیم بود.

حسن نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات پرس سینه قهرمانی فارس با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده از سراسر استان، روز جمعه پنجم خردادماه ۹۶ در سالن ۲۲ بهمن شیراز برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تیم گراش در رقابت های پرس سینه قهرمانی فارس دوم شد”

  1. ناشناس گفت:

    چرا اخبارها را کامل نمی گذارید. مثلا مسابقات کجا برگزار شد. و چه تیمهایی مقام آوردند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین