چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس جدید بیمارستان بیرم معرفی شد

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، رئیس جدید بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم معرفی شد.

طی آئینی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، رئیس جدید بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، مراسم معارفه ریاست بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم با حضور دکتر رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، اعضای هیات رئیسه، مردم و مسئولین سطح بخش بیرم در سالن اجتماعات شهدای این شهر برگزار شد.

ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان به خدمات طرح تحول و حرکت رو به جلو این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان بیرم بی اغراق و بی منت، یکی از بهترین بیمارستان های ماست که الحمدالله در طرح تحول نیز کمال استفاده از امتیازات و تجهیزاتی که می توانست به این بیمارستان تعلق بگیرد به فضل پروردگار تعلق گرفت، که مایه مباهات است.

وی ضمن تشکر از تلاشهای دکتر منیری ریاست سابق بیمارستان برای دکتر سلطانی آرزوی موفقیت کرد و همدلی و تعامل با پرسنل و مسئولین در جهت پیشبرد اهداف این مرکز درمانی را خواستار شد.

حجت الاسلام زندوی امام جمعه بیرم به بیان تاریخچه بیمارستان و تلاش خیرین و هیأت امناء پرداخت و از مسئولین جدید بیمارستان خواست تا تلاش خود را برای ایجاد همدلی پرهیز از حاشیه سازی و توسعه بیمارستان جهت خدمت به مردم منطقه دریغ ننمایند.

رئیس هیات امنای بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم در ادامه سخنان خود به حاشیه سازی های اخیر علیه بیمارستان اشاره کرد و ضمن تکذیب آن اذعان داشت: هیئت امناء بیمارستان و مسئولین بخش همیشه پای کار بوده و هستند و هیچ گونه زاویه ای نسبت به مسئولین و عزیزان بیمارستان نبوده و نخواهد بود؛ حرف هایی از این قبیل که در گوشه و کنار شنیده می شود به جز شیطنت و تفرقه هدف دیگری را دنبال نمی‌کند.

دکتر کورش سلطانیه زنجانی هم طی سخنانی از مسئولین دانشکده بابت انتخاب وی به ریاست بیمارستان تشکر کرد و به اولویت های کاری خود در بیمارستان اشاره کرد و گفت: بنده و همکارانم تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف بیمارستان و خدمت به بیماران عزیز خواهیم کرد و اولویت کاری ما حفظ متخصصان موجود و جذب متخصصان جدید خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین