شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اداره ثبت احوال لارستان نیازمند توجه بیشتری است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه سابقه تاسیس ثبت احوال لارستان به سال ۱۳۰۷ بر می گردد، گفت: از مسئولین ثبت احوال استان و کشور…

بازدید فرماندار ویژه لارستان از اداره ثبت احوال لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه سابقه تاسیس ثبت احوال لارستان به سال ۱۳۰۷ بر می گردد، گفت: از مسئولین ثبت احوال استان و کشور انتظار می رود توجه بیشتری به این شهرستان نمایند و برای ساخت ساختمان جدید تامین اعتبار نمایند.

به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده صبح امروز جهت بررسی وضعیت و خدمات ارائه شده از طرف ادارات دولتی به ارباب رجوع، به طور سرزده از اداره ثبت احوال شهرستان لارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمات‌رسانی این اداره قرار گرفت.

فرماندار ویژه لارستان طي اين بازديد از وضعيت خدمات رساني به ارباب رجوع، تجهيزات و امكانات سخت افزاري و نرم افزاري اداره بازديد و بر رفع نواقص و تامين امكانات مورد نياز تاكيد كرد.

وی از رییس اين اداره خواست شرايطي را در اداره خويش ايجاد نمايند كه كار ارباب رجوع با تكريم و احترام كامل و در اسرع وقت صورت پذيرد.

نجیب زاده، تکریم ارباب رجوع و وظیفه‌شناسی را از اولویت اول مدیران ادارات شهرستان دانست و افزود: ادارات بایستی با نظم و انضباط کاری و ورود و خروج‌های منظم در جهت تسریع کار ارباب رجوع وقت شناسی لازم را داشته باشند و کار ارباب رجوع را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

وی با گلایه ازقدیمی بودن ساختمان اداره ثبت احوال لارستان تصریح کرد: این اداره از ادارات قدیمی کشور است و سابقه تاسیس ثبت احوال لارستان به سال ۱۳۰۷ بر می گردد  که حتی هنوز تعدادی از پرونده های ثبتی شهرستانهای پارسیان،بندر لنگه و بستک که جز استان هرمزگان هستند نیز در این اداره موجود می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مسئولین ثبت احوال استان و کشور خواست که توجه بیشتری به این شهرستان نمایند و برای ساخت ساختمان جدید تامین اعتبار نمایند.

عبدالعلی قائدی معاون ادره کل و رییس اداره ثبت احوال لارستان هم در سخنانی گفت: از سال ۹۳ کار صدور کارت هوشمند برای افراد بالای ۱۵ سال شروع شده است که تاکنون ۷۵۰۰ کارت هوشمند در منطقه لارستان صادر گردیده است .

وی کارت هوشمند را برای افراد بالای ۱۵ سال ضروری دانست و خاطر نشان کرد: افراد بالای ۱۵ سال  هر چه سریعتر نسبت به صدور کارت هوشمند اقدام نمایند.

بازدید فرماندار ویژه لارستان از اداره ثبت احوال لارستان

بازدید فرماندار ویژه لارستان از اداره ثبت احوال لارستان

بازدید فرماندار ویژه لارستان از اداره ثبت احوال لارستان

بازدید فرماندار ویژه لارستان از اداره ثبت احوال لارستان

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین