جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان فارس وجود دارد

میلاد لارستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان فارس وجود دارد که برای تکمیل آنها ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان فارس وجود دارد که برای تکمیل آنها ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ساسان تاجگردون در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان فارس وجود دارد که برای تکمیل آنها ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است اظهار داشت: در بودجه امسال شروع هرگونه پروژه جدید ممنوع است و اولویت فرمانداران بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد.

وی با بیان اینکه بودجه استانی فارس در سال ۹۶ با ۹۹ درصد رشد نسبت به سال گذشته به رقم ۹۳۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومان رسیده است، افزود: ۵۲۳ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان از آن اعتبارات هزینه‌ای و ۳۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان فارس است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای استان در دو بخش «حقوق و مزایا» و «سایر» هزینه می‌شود که به ترتیب ۳۰۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۲۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز استان فارس ۳۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که ۱۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از آن صرفا به شهرستان‌هایی که در تولید نفت و گاز سهم دارند اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران پروژه های نیمه تمام  از سال‌های گذشته مانده و هنوز پرداخت نشده است، اظهار داشت: مطالبات مانده مرخصی سال‌های ۹۴ و ماقبل و نیز پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگاه سال ۹۵ نیز ۴۳۲ میلیارد تومان است که هنوز پرداخت نشده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین