شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار با خانواده شهید موحدی لاری

جلسه ای به مناسبت ۲۱ تیر ماه  روز عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهر سازی لارستان تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي…

دیدار با خانواده شهید موحدی لاریجلسه ای به مناسبت ۲۱ تیر ماه  روز عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهر سازی لارستان تشکیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهر سازی لارستان با هدف گراميداشت روز عفاف و حجاب جلسه هم انديشي  باحضور مهندس داریوش نصر مدیر کل، محمد باقر ریاحی مدیریت توسعه منابع و بانوان شاغل در اداره کل در محل سالن جلسات برگزار شد .

در ابتدای جلسه مهندس نصر در خصوص اهميت و ضرورت عفاف و حجاب و همچنين اهميت گسترش هرچه بيشتر آن در جامعه و نقش آن در تحكيم بنيان خانواده ها سخناني را ايراد داشت.

وی افزود: حجاب در قلمرو زندگی خصوصی زن و مرد مطرح است و فقط مختص زنان نیست و شرع مقدس اسلام برای حجاب حدی را معین کرده است و افراط و تفریط لازم نیست.

در ادامه جلسه، توانایی و عملکرد بانوان نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در خصوص بهبود وضعیت کاری و ارتقای شغلی نظرات خود را  اظهار داشتند.

همچنین به همین مناسبت بانوان اداره کل با همسر شهید موحدی اولین شهید مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه لارستان دیدار کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین