پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

توزیع 300 سبد کالا بین افراد نیازمند بخش اوز

میلاد لارستان: به مناسبت ماه مبارک رمضان، سیدهای غذایی در بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش توسط اداره اوقاف و امور خیریه اوز توزیع شد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، سیدهای غذایی در بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش توسط اداره اوقاف و امور خیریه اوز توزیع شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از عصر اوز؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوز با اعلام این خبر گفت: مدت ۲ سال است که این طرح در این منطقه انجام می شود.

وی افزود: سبدهای کالای مواد غذایی بین خانواده های مستمند شامل: برنج، روغن، شکر، ماکارونی، عدس، رب گوجه و سویا توزیع می شود.

محمد حسن خوشه چین افزود: هزینه این سبدهای غذایی افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تامین و پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: که علاوه بر مستمندان شهر اوز، روستاهای فیشور، کهنه، بیدشهر، توحید، کوره؛ محلچه، قلات، اسلام آباد، هیرم و… نیز از این سبد کالا بهره مند شده اند.

خوشه چین همچنین از اطعام و افطاری ۱۲۰۰ نفر از جماعات مسجد اهل بیت(ع) در شب های ۱۵ و ۲۱ رمضان خبر داد و گفت: این افطاری همراه با مراسم و ادعیه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوز در پایان از خیرین درخواست کرد تا به برنامه های این اداره توجه داشته باشند چون کمک به بیماری های سرطانی، خانواده های طلاق، افراد کم توان و جشن های اعیاد شعبانیه؛ فطر، قربان و مبعث نیز از دیگر برنامه های این اداره است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین