دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیر جهاد دانشگاهی واحد لارستان خبر داد

آموزش 35 رشته علمی در واحد جهاد دانشگاهی لارستان

میلاد لارستان: مدیر جهاد دانشگاهی واحد لارستان از آموزش ۳۵ رشته علمی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: سالیانه بیش از یک هزار نفر در مرکز جهاد دانشگاهی لارستان آموزش داده می‌شوند.

مدیر جهاد دانشگاهی واحد لارستان از آموزش ۳۵ رشته علمی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: سالیانه بیش از یک هزار نفر در مرکز جهاد دانشگاهی لارستان آموزش داده می‌شوند.

سید حامد شجعان در گفت‌وگو با میلاد لارستان بابیان اینکه جهاد دانشگاهی این شهرستان از سال ۸۷ تأسیس شده است، اظهار داشت: واحدهای جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ به فرمان امام خمینی (ره) به‌منظور ایجاد ارتباط بین دانشگاه و بازار کار تأسیس‌ شدند.

وی افزود: فعالیت‌هایی که در واحدهای جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، علمی و تحقیقاتی است.

مدیر جهاد دانشگاهی واحد لارستان تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه‌های هنر، علوم انسانی، پزشکی، کامپیوتر، زبان انگلیسی، کشاورزی، مهندسی و کار و اشتغال در رشته‌های مختلف در جهاد دانشگاهی لارستان کلاس برگزار می‌شود.

شجعان با اشاره به اینکه با توجه به نیازسنجی‌های انجام‌شده در مجموع ۳۵ رشته در واحد جهاد دانشگاهی لارستان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: کار ثبت‌نام از متقاضیان جهت شرکت در ترم تابستان از ۱۰ خردادماه در مرکز جهاد دانشگاهی واقع در شهر جدید لار، فلکه طاووس آغاز شده است.

وی بابیان اینکه برای رشته‌هایی همچون پرورش قارچ و پرورش گیاهان دارویی علاوه آموزش‌های تئوری، کارگاه‌های عملی نیز دایر می‌شود، یادآور شد: بعد از اتمام دوره، مدرکی معتبر از جهاد دانشگاهی فارس برای فراگیران صادر می‌شود که آن‌ها می‌توانند با همین مدرک به کار مشغول شوند.

این مسئول بیان کرد: به‌طور متوسط در هر فصل که یک‌ترم آموزشی نام می‌گیرد، حدود ۲۵۰ فراگیر در مرکز جهاد دانشگاهی لارستان آموزش داده می‌شوند که درمجموعِ یک سال، بیش از یک هزار نفر را در بر می‌گیرد.

مدیر جهاد دانشگاهی واحد لارستان درباره اختصاص خوابگاه به فراگیران غیربومی، تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با سایر دانشگاه‌های فعال در لارستان شده است، با معرفی فراگیران غیربومی به دانشگاه‌های دیگر، آن‌ها می‌توانند از خوابگاه نیز استفاده کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص برنامه‌های این مرکز برای احداث ساختمان مستقل با توجه به استیجاری بودن مکان فعلی، گفت: با توجه به اینکه مسؤولین حمایت خاصی از ما نکرده‌اند و بودجه‌ها نیز محدود است نمی‌توان در خصوص ساخت مکان جدید اقدامی صورت داد.

شجعان در پایان از همکاری اداره برق لارستان به جهت در اختیار قرار دادن ساختمان آموزشی تقدیر و از مسؤولین شهرستان خواستار حمایت بیشتر شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین