چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

وجود گنج در روستای «ارد» شهرستان گراش شایعه است

مدیرپایگاه میراث فرهنگی لار درباره مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده گفت: وجود گنج در روستای ارد شهرستان گراش شایعه است. خشایار شیبانی درباره مطالبی که در فضای مجازی…

مدیرپایگاه میراث فرهنگی لار درباره مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده گفت: وجود گنج در روستای ارد شهرستان گراش شایعه است. خشایار شیبانی درباره مطالبی که در فضای مجازی پیرامون وجود و کشف گنج در روستای ارد شهرستان گراش منتشر شده اظهار داشت: این مطالب شایعه است و از اساس تکذیب می‌شود.

وی گفت: در حین عملیات ساختمانی در روستای ارد به زیرزمینی برخورد شده که طاق آجری و حالت شبستان دارد، پس از اطلاع مسئولان گراش به پایگاه میراث فرهنگی لار ماموران یگان حفاظت به آنجا مراجعه کرده و برای انجام کار کارشناسی بیشتر کار متوقف شده است.

مدیرپایگاه میراث فرهنگی لار افزود: این امر سبب شده شایعاتی درباره کشف گنج  و شیء تاریخی در این روستا در فضای مجازی منتشر شود که از اساس تکذیب می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم آذرماه ۹۵ نیز شایعاتی مبنی بر وجود گنج در روستای فاروق مرودشت بر سر زبان‌ها افتاد و در فضای مجازی منتشر شد که مسئولان میراث فرهنگی این شایعه را تکذیب و پس از مدتی ۲ نفر که پخش‌کننده شایعه بودند، دستگیر شدند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین