شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران جنوب فارس پرداخت شد

میلاد لارستان: مدیرکل تعاون روستایی استان فارس گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران جنوب فارس پرداخت شده و مابقی نیز به صورت تدریجی می‌شود.

 مدیرکل تعاون روستایی استان فارس گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران جنوب فارس پرداخت شده و مابقی نیز به صورت تدریجی می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان احد بهجت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم؛ با بیان اینکه تاکنون ۲۱۰ هزار تن گندم و ۱۳ هزار تن جو به صورت تضمینی از کشاورزان استان فارس خریداری شده است اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات کشاورزان جنوب فارس پرداخت شده و مابقی نیز به صورت تدریجی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برداشت و خرید گندم در شهرهای جنوبی فارس به پایان رسیده و در حال حاضر خرید گندم در مناطق میان‌بند این استان در حال انجام است، به کشاورزان توصیه کرد برای دریافت پول خرید گندم حساب‌های بانکی شخصی را ارائه کنند و از ارائه حساب‌های بانکی اشخاص دیگر خودداری کنند تا در پرداخت مطالبات با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس عنوان کرد: هر کیلو گندم معمولی به قیمت ۱۳۰۰ تومان و هر کیلو گندم «دروم» به قیمت ۱۳۳۰ تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین