یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای طرح “دوست سبز تو” برای اولین بار در لارستان

 زمینی که بر روی آن زندگی می کنیم نیاز به توجه و مراقبت بیشتر دارد. برداشتن قدم هایی در این راه می تواند شروعی تازه باشد. از این رو  شهرداری لار؛بر…

 زمینی که بر روی آن زندگی می کنیم نیاز به توجه و مراقبت بیشتر دارد. برداشتن قدم هایی در این راه می تواند شروعی تازه باشد. از این رو  شهرداری لار؛بر آن شده تا با استعانت از همياري عمومي در هفته ای که هفته محیط زیست نام گرفته را به كاشت و نگهداري نهال در سطح شهر بپردازيد تا شهري سبز و هوايي سالم ایجاد شده  و قدمی هر چند کوچک در راه توجه بیشتر به سرزمینمان صورت گیرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در گام نخست، درخت ها به دست شهروندان علاقمند و دوستدار محیط زیست کاشته شد. در گام بعدی پلاکهای چوبی به نام همان شخص بر درختان آویخته شده است. این طرح که به همت شهرداری لار و با همکاری واحد فضای سبز و با همفکری دو شهروند دوستدار محیط زیست اجرایی شده، “دوست سبز تو”  نام گرفته است.

بنا بر این گزارش شهروندان علاقمند به مشارکت در طرح “دوست سبز تو”، می توانند با ارسال (نام و نام خانوادگی) خود به شماره پیامکی ( ۱۰۰۰۴۴۲۰۸۴۷۱۱۷ ) در این طرح ثبت نام، و نهال کاشته  شده را حتی به نام فرزندشان ثبت کنند. گواهی کاشت نیز از سوی شهرداری به شرکت کنندگان در این طرح تقدیم می شود. از مزایای طرح “دوست سبز تو” متعهد شدن شهروندان برای حفظ و نگهداری درختانی است که با دستان خود کاشته اند.

گزارش: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین