پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه لارستان

حمله به مواضع داعش، توان موشکی ایران را تثبیت کرد

امام‌جمعه لارستان گفت: حمله قدرتمندانه سپاه به مواضع داعش، پاسخی واقعی و به موقع به کسانی بود که در سطح بین‌المللی به دنبال تضعیف توان موشکی ایران بودند. حجت‌الاسلام سیدمختار…

امام‌جمعه لارستان گفت: حمله قدرتمندانه سپاه به مواضع داعش، پاسخی واقعی و به موقع به کسانی بود که در سطح بین‌المللی به دنبال تضعیف توان موشکی ایران بودند.

حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در گفت‌وگو با میلاد لارستان، با تقدیر از عمل شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضع داعش در کشور سوریه، اظهار داشت: این اقدام از چند بُعد منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهمیت و ارزش است.

وی بابیان اینکه اقدام سپاه پاسخی قاطع به سخنان سخیفانه اخیر دولتمردان آمریکایی در سطوح مختلف و به‌ویژه وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر تغییر نظام در ایران بود، افزود: این حمله نظامی دارای این پیام برای آمریکا بود که مسئولین ایران اسلامی از هیچ اقدامی برای حفظ تمامیت ارضی و همچنین پایبندی به ارزش‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

امام‌جمعه لارستان با تأکید بر حفظ وحدت امت اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه اقدامات برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان سعودی، ذهن‌ها را از سمت دشمن اصلی اسلام یعنی اسرائیل منحرف کرده است که نباید این‌گونه باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی دیگر از اثرات این اقدام سپاه را پاسخی به لفاظی‌های مسئولین عربستان سعودی دانست و یادآور شد: این پیامی به مرتجعین دست‌نشانده آمریکا در منطقه مثل عربستان بود و نشان داد که ایران اسلامی برای دفاع از ملت خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

وی با هشدار به بدخواهان و با اشاره به اینکه جواب ترقه‌بازی با موشک‌باران داده شد، تأکید کرد: اگر دشمنان حماقت کنند، برخورد نظام اسلامی قاطع خواهد بود.

موسوی بیان کرد: کشور ایران در مبارزه با تروریسم همیشه پیشگام بوده و برای دفاع از اسلام دست به هر کار مشروعی خواهد زد.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشورمان برای دفاع از آرمان‌های خود منتظر اجازه از کسی نخواهد ماند و در اقدام اخیر سپاه پاسداران فقط هماهنگی‌هایی با کشورهای عراق و سوریه شد، تصریح کرد: حمله قدرتمندانه سپاه به مواضع داعش، پاسخی واقعی به کسانی بود که در سطح بین‌المللی به دنبال تضعیف توان موشکی ایران بودند که خوشبختانه انجام موفقیت‌آمیز این عملیات، باعث تثبیت توان موشکی ایران شد.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی بدون توجه به تهدیدها و تحریم‌ها مسیر عزت خود را ادامه خواهد داد، گفت: حمله موشکی ایران به داعش باعث دلگرمی دوستان شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین