شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هجده مصدوم و ۲ کشته ارمغان شترهای سرگردان هرمزگان

رییس اورژانس شهرستان جاسک گفت: سرگردانی شترها یک بحران جدی برای مردم جاسک ایجاد کرده است، نباید این روند ادامه داشته باشد و مسئولان این معضل را جدی بگیرند. مهراب…

رییس اورژانس شهرستان جاسک گفت: سرگردانی شترها یک بحران جدی برای مردم جاسک ایجاد کرده است، نباید این روند ادامه داشته باشد و مسئولان این

معضل را جدی بگیرند. مهراب افغان زهی اظهار کرد: شترهای سرگردان جاسکی که اغلب کشته یا مصدوم برای شهرستان به همراه دارند در سال ۹۲ هفت کشته بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۳ این رقم به ۳۹ مصدوم و ۴ کشته رسید، گفت: امسال نیز از اول سال تاکنون برخورد با شترهای سرگردان ۱۸ مصدوم و ۲ کشته برای مردم جاسک به همراه داشته است و چندین خانواده را داغدار کرده است. افغان زهی عنوان کرد: این تنها آماری است که در اورژانس شهرستان به ثبت رسیده است و یقینا چیزی که در واقعیت اتفاق افتاده است بیشتر است، مردم جاسک زندگی و امرار معاش خود را با شتر می گذرانند نباید آنها را محدود کرد باید هدفمند شوند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایسنا  رییس اورژانس شهرستان جاسک بیان کرد: باید این معضل را جدی گرفت نباید به سادگی از خطری که جان کودکان و خانواده ها را تهدید می کند، گذشت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین