شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آتش نشانی لارستان به سازمان ارتقاء یابد

میلاد لارستان: شهردار لار با بیان اینکه شعاع خدمات رسانی آتش نشانی این شهر بسیار گسترده است، گفت: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولین، آتش نشانی لارستان به سازمان ارتقاء یابد…

میلاد لارستان: شهردار لار با بیان اینکه شعاع خدمات رسانی آتش نشانی این شهر بسیار گسترده است، گفت: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولین، آتش نشانی لارستان به سازمان ارتقاء یابد تا به تبع آن زمینه خدمات رسانی مطلوب تر فراهم گردد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه از اواخر سال قبل به بعد هزینه بيمه کارگران ساختمانی به میزان ۱۵ درصد عوارض زيربنا محاسبه مي شود، اظهار داشت: اين تصميم براي كل كشور گرفته شد و دليلش هم احتمالا نارضايتي و اعتراضات مردمي بود كه هزينه زيادي را بايد پرداخت می کردند.

وی با بیان اینکه برای بهسازی بولوار فرودگاه بین المللی لارستان بیش از یک میلیارد تومان هزینه لازم است، افزود: اِلِمان اين بولوار آماده است و طي چند روز آينده نصب مي شود و در بودجه سال جديد هم ۳ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شهردار لار ابراز امیدواری کرد: عملیات پروژه های ساختمان جديد شهرداري، احداث ترمينال مرکزی، دروازه ورودی شهر لار و احداث پارک بزرگ محمدی در سال  ۹۴ آغاز شود.

این مسئول با تأکید بر بهسازی ورودی شهر لار از سمت جهرم، تصریح کرد: در بودجه امسال، مبلغی برای تعریض، زیباسازی، ایجاد فضای سبز، دیوارنگاری، بولوارکشی و غیره پیش بینی شده است.

قنبرنژاد با تأکید بر احداث پارکینگ برای شهرجدید لار، گفت: برای این منظور، بدنبال تأمین زمین و مکان مناسبی برای این مهم هستیم که به محض نهایی شدن، به اطلاع عموم مرم خواهد رسید.

وی با ابراز نارضایتی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، از مسئولین برای رفع این مهم طلب یاری نمود.

شهردار لار با اشاره به شعاع گسترده خدمت رسانی آتش نشانی این شهر، ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه مسئولین، آتش نشانی لارستان به سازمان ارتقاء یابد تا به تبع آن زمینه خدمات رسانی مطلوب تر فراهم گردد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین