شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

کمک خیرین لارستان و خنج در ساخت بیمارستان نمازی2

گروهي از دهياران، معتمدان و خيران شهرستان های خنج و لارستان به دعوت هيئت مديره بنياد خيريه بيمارستان نمازي، از اورژانس و بخش هاي مختلف بيمارستان نمازي بازديد کردند.  به…

گروهي از دهياران، معتمدان و خيران شهرستان های خنج و لارستان به دعوت هيئت مديره بنياد خيريه بيمارستان نمازي، از اورژانس و بخش هاي مختلف بيمارستان نمازي بازديد کردند.

 به گزارش میلادلارستان و به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ در اين ديدار دكتر رضا جويبار رئيس بيمارستان نمازي و عضو هيئت مديره بنياد، در خصوص فعاليت هاي مرحوم حاج محمد نمازي در امور خير و خدمت به جامعه مطالبي عنوان کرده و گفت: با وجود اينكه بيمارستان نمازي با دارا بودن اساتيد و کارکنان مجرب و تجهيزات به روز بزرگترين مركز ارائه خدمات تخصصي و فوق تخصصي است، اما با گذشت بيش از شصت سال از ساخت آن، به علت كمبود فضا و افزايش تقاضا، قادر به ارائه خدمات درخور شايسته بيماران نيست.

وی نياز به ساخت بيمارستان جدیدی برای رفع این مشکل را ضروری عنوان کرد و گفت: بر همین اساس، برای ساخت بیمارستانی با هزار و ۲۰۰ تخت خواب به عنوان بيمارستان نمازي ۲ با زيربناي ۱۸۰ هزار متر مربع به عنوان بزرگترين بيمارستان هوشمند خاورميانه، برای ارائه خدمات فوق تخصصي خاورميانه در اراضي موقوفه اي كه مرحوم حاج محمد نمازي به همين منظور وقف کرده است، لازم و ضروري است که امیدواریم در چند سال آينده با حمايت خيرين و حضور آنها، شاهد جشن تاسيس بيمارستان نمازي ۲ باشيم.

در اين بازديد دهياران ضمن تشكر از زحمات بنياد خيريه نمازي آمادگي خود را برای همكاري در جلب كمك هاي مردم برای ساخت بيمارستان نمازي ۲ اعلام کردند، همچنین يكي از دهياران كه فرزند شهيد بود، حقوق مادر و خودشان را برای كمك به ساخت بيمارستان اهداء کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین