پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

نمونه ای از آتش به اختیار فرهنگی/استمرار راهی که سردار “نجف” و “آقا” بنیانگذارش بودند

مسوول مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) لارستان از آغاز بکار سی و سومین دوره کلاسهای فرهنگی مذهبی این مرکز ویژه دانش آموزان مناطق محروم این شهرستان خبر داد. محمد زارع در…

مسوول مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) لارستان از آغاز بکار سی و سومین دوره کلاسهای فرهنگی مذهبی این مرکز ویژه دانش آموزان مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

محمد زارع در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه سی و سومین دوره کلاسهای فرهنگی مذهبی مرکز خیریه امام جعفرصادق(ع) از ۱۰ تیرماه جاری کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: کلاسهای این مرکز به صورت کاملا رایگان و با همیاری حوزه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع)، ادارات، نهادها و بنیادنیک اندیشان برگزار می شود.

وی افزود: این نهاد مردمی که یادگاری از سردار شهید نجف علی مفید و حضرت ایت الله سیدعبدالعلی ایت الهی(ره) در راستای استمرار آرمان فرهنگی شهدا بویژه آن شهید بزرگوار و در جهت خدمت به دانش آموزان محروم روستایی فعالیت می کند.

مسوول مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) لارستان تصریح کرد: کلاس های امسال برای بیش از ۵۰ دانش آموز از روستاهای محروم نقاط مختلف لارستان شامل بیرم، بنارویه، جویم، عمادده، شرفویه، درز و سایبان، کهنه، علی آباد، چاه نهر و غیره برپا شده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه در مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) لارستان تمامی هزینه ها توسط خیرین پرداخت می شود، ادامه داد: در این مرکز درس هایی همچون قران، احکام، اخلاق، نهج البلاغه و غیره در مدت یک ماه آموزش داده می شود و در کنار آن برنامه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و هنری به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتیدی از حوزه علمیه و  سطح شهر بر عهده دارند، افزود: در پایان این دوره دانش آموزانی که موفق شوند در امتحانات پایانی نمرات قبولی را کسب کنند به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین