پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
نماینده مردم و فرمانداران 4 شهرستان گزارش عملکرد ارائه دهند:

از بودجه 145 میلیارد تومانی محرومیت زدایی 1400 در 4 شهرستان چه خبر؟!

اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ، روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص بیشترین میزان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به حوزه انتخابیه (شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز) با…

اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ، روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص بیشترین میزان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به حوزه انتخابیه (شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز) با پیگیری های مستمر حسین‌زاده نماینده مردم در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد که این رقم نسبت به بودجه سال گذشته نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

به گزارش میلادلارستان بر این اساس شخص نماینده اظهار داشت: یک تیم کارشناسی زیرنظر بنده و با حضور مدیران حوزه انتخابیه تشکیل خواهد شد و ضمن احصای محرومیت‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها، تلاش می‌شود تا پایان سال اقدامات مهمی در راستای محرومیت‌زدایی به ویژه در روستاها انجام بگیرد. وی در این خصوص افزود: گزارش اقدامات انجام شده در این زمینه نیز به منظور شفافیت خدمت مردم شریف و بزرگوار منطقه ارائه خواهد شد. (لینک خبر)

در ادامه و در اولین سخنرانی رسمی نماینده مردم در نمازجمعه شهر لار، وی مجددا  با بیان اینکه بیشترین بودجه محرومیت زدایی فارس در ۱۴۰۰ را ما در حوزه ۴ شهرستان جنوب فارس جذب کرده ایم اظهار داشت:  رقم این بودجه ۱۴۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که در قانون بودجه آمده و قابل رصد و پیگیری می شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس در آن زمان با تشکر از سپاه و اطلاعات و مسئولین ۴ شهرستان که در راستای محرومیت زدایی و صرف هزینه ها در مناطق محروم تلاش می نمایند افزود: از بودجه محرومیت زدایی ۵۳ میلیارد تومان برای لارستان، حدود ۴۰ میلیارد برای خنج، حدود ۳۰ میلیارد برای اوز و حدود ۲۰ میلیارد تومان برای گراش است و این یعنی ما عدالت را رعایت کرده ایم و نگویید نماینده عدالت را رعایت نماید. (لینک خبر)

در اوایل شهریور ماه ۱۴۰۰ نیز در جلسه مشترک فرماندهان سپاه ۴ شهرستان لارستان بزرگ(لارستان، خنج، گراش و اوز) با نماینده مردم، تاکید اصلی فرماندهان بر لزوم همکاری و مساعدت نماینده مردم در رفع محرومیت از منطقه استوار بوده است. (لینک خبر)

حال پس از گذشت ۷ ماه از سال ۱۴۰۰ و با فرا رسیدن آبان و آذر که عملا فصل بودجه گیری و بودجه ریزی ۱۴۰۱ می باشد، این سوال مهم در ذهن مردم باقی مانده که ۱۴۵ میلیارد بودجه محرومیت زدایی منطقه در کجاها تا کنون خرج شده است؟ اصلا چه بخشی از این اعتبار تخصیص یافته و چه بخشی از آن جذب شده است؟ نمود آن در کدام پروژه های محرومیت زدایی منطقه بوده است؟

با توجه به سخنان نماینده محترم مردم مبنی بر ارائه گزارش به مردم جهت شفافیت موضوع، لازم است شخص ایشان و مسئولان محترم ۴ شهرستان(فرمانداران، فرماندهان سپاه و..) در این خصوص روشنگری نمایند.

میلاد لارستان آماده انتشار پاسخ مقامات مسئول در این زمینه می باشد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “از بودجه 145 میلیارد تومانی محرومیت زدایی 1400 در 4 شهرستان چه خبر؟!”

  1. معلم. از شهرستان. اوز گفت:

    مطلب بسیار جالبی. رسانه ای کرده اید وانصافا برای شفاف سازی قدم خوبی برداشته آید تا سایر رسانه های منطقه هم مانند شما مسایل اساسی منطقه. را زیر ذره بین مردم قرار دهند اینشالله که نماینده مردم ودیگر مسولین پاسخگو باشند

  2. لارستانی دانشجو گفت:

    باسپاس از میلاد لارستان مردم ۴ شهرستان حوزه. انتخابیه خواهان پاسخ نماینده محترم به این سوال جهت روشن شدن افکار عمومی هستند

  3. جناب نماینده مجلس توجه توجه گفت:

    لطفاً به این درخواست میلاد لار جواب بدهید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین